چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فروش ارفع در نبرد با برق
15 مرداد 1400 - 12:48
شناسه : 15817
شرکت آهن و فولاد ارفع طی چهار ماهه نخست سال جاری به میزان ۵۰ درصد فروش کل سال گذشته دست یافت. همچنین این شرکت در مردادماه سال جاری با عرضه ۱۵ هزارتن شمش فولادی در بورس کالا، بین عرضه‌کنندهای عمده محصولات فولادی به بالاترین قیمت رسید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی آهن و فولاد ارفع
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شرکت آهن و فولاد ارفع توانست در تیرماه سال جاری فروش ۱۴ هزار و ۸۴ میلیارد و ۳۷۶ میلیون شمش فولادی را به ثبت برساند که این میزان فروش نسبت به دوره مشابه در سال ۱۳۹۸، ۴۷۷ درصد و نسبت به سال ۱۳۹۹ معادل ۲۳۳ درصد افزایش داشته است. همچنین این شرکت توانسته تنها در تیرماه سال‌جاری تقریبا به اندازه سه ماه ابتدایی سال جاری فروش داشته باشد.

جمع فروش شرکت طی چهار ماهه نخست امسال ۳۰ هزار و ۸۱۴ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال بوده که ۱۱ هزار و ۱۱۷ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال آن مربوط به درآمدهای صادراتی بوده است. این رکورد فروش در حالی محقق شد که در تیرماه سال جاری محدودیت‌های زیادی در زمینه تامین برق از سوی دولت برای صنعت و تولیدکنندگان فولاد کشور اعمال شده بود. همچنین ۵۰ درصد از مبلغ فروش فوق، مربوط به فروش صادراتی بوده است.

شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰٫۰۳٫۳۱ ضمن ثبت افزایش سرمایه ۳۳ درصدی و با لحاظ سرمایه جدید به ازای هر سهم ۳۹۱ ریال سود محقق کرده است.

شرکت آهن و فولاد «ارفع» با سرمایه ثبت شده ۱۲ هزار میلیارد ریال طی عملکرد سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰٫۰۳٫۳۱ مبلغ چهار هزار و ۶۸۸ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

شایان ذکر است که علی محمدی مدیرعامل اسبق شرکت فولاد خوزستان از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ سکاندار این شرکت فولادی شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.