سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
فعالیت چهار هزار واحد تولیدی در صنعت در و پنجره
07 تیر 1401 - 19:58
شناسه : 29646
دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره با اشاره به فعالیت چهار هزار واحد تولیدی در این صنعت در، از تولید روزانه هشت تا ۱۰ هزار یونیت در و پنجره و شیشه دوجداره خبر داد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، وحید جلالی‌پور دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره، اظهار داشت: یکی از بهترین و موثرترین راه‌های توسعه و پیشرفت در امر تولید، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی حتی در شرایط رکود اقتصادی است که می‌تواند موجب رونق فضای کسب‌ و کار باشد.

وی افزود: برای توسعه بازارهای جدید، باید مسئولان ذی‌ربط اقدام به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با تشکل‌های بخش خصوصی از جمله انجمن تولیدکنندگان در و پنجره داشته باشند و نمایشگاه یکی از بهترین نقاط برای برپایی این جلسات است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره، بیان کرد: تولیدکنندگان داخلی در و پنجره برای صادرات نیاز جدی به حمایت سازمان‌های دولتی مانند وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها دارند.

جلالی‌پور با اشاره به تنوع سلیقه‌های تصمیم‌گیری در میان متولیان تولید کشور، گفت: این سلیقه‌ها بدون در نظر گرفتن نظرات و دیدگاه‌های تشکل‌های صنفی از جمله انجمن تولیدکنندگان در و پنجره ایران که متشکل از افراد اهل فن و متخصص در این صنعت است، اعمال و اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: به‌ طور قطع بهترین راهکار برای توسعه تولید و صادرات در کشور، تدوین و اجرای سیاست‌های حمایتی متاثر از نظرات مشورتی تشکل‌های صنفی همان صنعت است.

دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره درباره کیفیت و استاندارد در و پنجره‌های تولیدی کشور، گفت: تمام واحدهای تولیدی که زیر نظر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره فعالیت می‌کنند، تولید خود را بر اساس استانداردهای ملی و جهانی انجام می‌دهند. از آنجایی که تولید در و پنجره ایران بر اساس آخرین دانش فنی روز ساخته می‌شود، بنابراین قابل رقابت با انواع  مشابه خارجی و حتی اروپایی است.

جلالی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان در و پنجره کشور تاکنون محصولات خود را به کشورهای ونزوئلا، آفریقای‌ جنوبی، الجزایر، بلژیک، انگلیس، استرالیا، عمان، امارات، عراق، افغانستان و کشورهای حوزه CIS صادر کرده‌اند. میزان اشتغال‌زایی در این حوزه را ۳۰ هزار نفر به‌ طور مستقیم و ۶۰ هزار نفر به‌ طور غیر مستقیم است؛ رکود صنعت ساختمان‌سازی و همچنین تورم طی دو سال گذشته، لطمه شدیدی به این صنعت وارد کرده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.