چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فعال‌سازی معادن جزو سیاست‌های استان است
19 اسفند 1399 - 15:50
شناسه : 8763
استاندار قم: استاندار قم فعال‌سازی معادن را جزو سیاست‌های استان دانست و گفت: تقویت اعتبارات بانک صنعت و معدن در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه معدن، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری برنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بهرام سرمست استاندار قم در نشست امروز با وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو، اظهار داشت: حمایت دستگاه‌های ملی از سرمایه‌گذاری در حوزه معدن استان قم ضروری است که این حمایت‌ها باید در راستای اکتشاف و بهره‌برداری از معادن انجام شود.

وی سپس به ضرورت تامین حق آبه‌های زیست‌محیطی استان قم پرداخت و افزود: در صورت عدم توجه به تهدید خشک شدن تالاب‌ها بر اثر بی‌آبی، نه تنها استان قم بلکه سایر استان‌های همجوار دریاچه نمک نیز با مشکل ریزگردها مواجه خواهند شد.

استاندار قم با بیان اینکه پروژه‌های گردشگری و معدنی دریاچه نمک، جزو طرح‌های ملی اقتصاد مقاومتی است، گفت: احداث راه دسترسی، مهم‌ترین گام در راستای بهره‌برداری از ظرفیت‌های این دریاچه خواهد بود. در عین حال فعال‌سازی معادن جزو سیاست‌های استان قم است؛ همچنین تقویت اعتبارات بانک صنعت و معدن در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه معدن از اهمیت ویژه برخوردار است.

سرمست در پایان خاطرنشان کرد: استان قم از ظرفیت‌های معدنی غنی بهره‌مند است که بسیاری از آن‌ها مغفول مانده‌اند و فعال‌سازی آن‌ها می‌تواند بهبود وضعیت اقتصادی قم را به دنبال داشته باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.