چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فعال‌سازی ۱۷ واحد صنعتی هرمزگان
09 شهریور 1400 - 13:23
شناسه : 16910
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان مطرح کرد؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: 16واحد صنعتی غیرفعال در هرمزگان از ابتدای امسال به چرخه تولید بازگشتند.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، اظهار داشت: با فعال شدن مجدد این واحدها و بازگشت آن‌ها به مدار تولید برای ۱۵۸ نفر اشتغال‌زایی ایجاد شده است. البته برای احیای این واحدهای تولیدی در مجموع بیش از ۶۵ هزار و ۸۴۷ میلیون ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفت.

وی زمینه فعالیت مجدد این واحدها را اغلب در بخش‌های کانی‌های غیرفلزی، صنایع غذایی و همچنین صنایع فلزی عنوان کرد و افزود: از این واحدهای فعال شده ۷ واحد در بندرعباس و ۹ واحد در شهرستان‌ها دیگر مستقر هستند. در همین راستا سال گذشته نیز ۴۴ واحد در استان به چرخه تولید بازگشتند که بیشتر در حوزه کانی غیر فلزی، شیمیایی، غذایی و فلزی بودند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: تامین نقدینگی، خارج شدن از تملک بانک‌ها، تعیین سرمایه‌گذار جدید، تغییر ساختار واحد تولیدی و مشارکت واحدهای صنعتی بزرگ در راه‌اندازی واحدهای کوچک، از جمله اقدامات اجرا شده برای بازگشت این واحدهای صنعتی به چرخه تولید بوده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.