جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
فعال‌سازی ۷ معدن راکد در هرمزگان
09 تیر 1400 - 12:34
شناسه : 14581
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری هفت معدن راکد در این استان احیا و به چرخه تولید بازگشت که در هم‌سنجی با سال گذشته شاهد رشد 200 درصدی بوده‌ایم.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در خصوص تعیین تکلیف معادن راکد در هرمزگان، اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری برای معادن هفت میلیارد ریال برآورد شده است که با فعال شدن این تعداد زمینه اشتغال ۸۷ نفر به صورت مستقیم  فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه نشست‌های متعددی با حضور بهره‌برداران برای فعال‌سازی این معادن برگزار شده است، افزود: معادن فعال شده از سوی این بهره‌برداران در زمینه سنگ لاشه، سنگ گچ و مخلوط کوهی فعالیت می‌کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به ضرورت احیای هرچه سریع‌تر سایر معادن راکد در استان نیز از سوی بهره‌برداران، گفت: تعیین تکلیف معادن غیرفعال و راکد استان از سال گذشته با جدیت از سوی این سازمان آغاز شده و در حال پیگیری است.

قاسمی بیان کرد: این مهم با برگزاری نشست‌های تعیین تکلیف با حضور بهره‌برداران به منظور فعال‌سازی مجدد معادن، برگزاری مزایده‌های عمومی و همچنین آزادسازی محدوده‌های معدنی در راستای ورود سرمایه‌گذاران دارای صلاحیت و توان فنی و مالی در دستورکار جدی این سازمان طی سال جاری قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرمزگان در حوزه معادن و صنایع معدنی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که استفاده مناسب از آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در توسعه اشتغال، ایجاد ارزش‌افزوده و درآمدزایی برای استان ایفا کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.