چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
«فملی» در فروردین ماه خوش درخشید
12 اردیبهشت 1401 - 9:08
شناسه : 27258
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران: مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: گزارش‌های منتشر شده از میزان تولید کاتد و کنسانتره مس، اسید سولفوریک، فروش و صادرات محصولات در اولین ماه 1401، نشان‌دهنده تلاش کارگران گرانقدر شرکت مس است.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در دیدار ویدیوکنفرانسی با مجتمع‌های سه‌گانه شرکت ملی مس در سرچشمه، شهربابک و سونگون، به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، از زحمات کارگران پرتلاش خانواده بزرگ شرکت مس قدردانی کرد و اظهار داشت: تلاش کارگرانی که سال‌ها در این عرصه فعالیت داشتند را فراموش نمی‌کنیم؛ به طور قطع نقطه‌ای که در حال حاضر در آن ایستاده‌ایم، حاصل زحمات آن‌ها است.

وی افزود: هر ساله با تلاش شما کارگران سخت‌کوش، در جبهه تولید و اقتصاد کارنامه‌های درخشانی رقم خورده است. در همین راستا از همه کارگران، پرسنل و مدیران خستگی‌ناپذیر شرکت مس به ‌طور ویژه تشکر کرده و از همه شما که طی این مدت پای خط تولید ایستاده‌اید، سپاس‌گزاریم؛ چراکه به رغم وجود برخی مشکلات، سختی کار را تحمل کردید تا چراغ این صنعت پر افتخار روشن بماند. البته همیشه بر ضرورت رعایت ایمنی و بهداشت پرسنل و کارگران همیشه تاکید کرده‌ایم و حفظ ایمنی و سلامت کارگران را در اولویت شرکت قرار داده‌ایم.

رشد چشمگیر فروش و صادرات در فروردین ماه ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، خطاب به کارگران، گفت: خوشبختانه فروردین‌ ماه ۱۴۰۱، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد بیش از ۲۴۰ درصدی صادرات و همچنین افزایش ۱۰۰ درصدی فروش بوده است که نشان از تلاش و زحمت تمامی مدیران و کارگران این مجموعه است. در همین راستا، باید مصصم‌تر از گذشته، برای تولید بیشتر و افزایش کارایی‌ها به بهترین وجه تلاش کنیم و با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبری به عنوان «سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، با همت جهادگران عرصه تولید، در ماه‌های آینده نتایج خوبی را رقم خواهیم زد.

تمرکز برای رسیدن به جایگاه اصلی در حوزه تولید مس دنیا

رستمی با بیان اینکه هیچ مانعی برای پیشبرد طرح‌های توسعه و افزایش تولید وجود ندارد، ادامه داد: با تلاش مضاعف باید عقب‌افتادگی تاریخی شرکت را جبران کرده و به پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای سرعت بخشیم. تمام تلاش خود را متمرکز می‌کنیم که ظرف سه تا چهار سال آینده، شرکت مس را به یاری و همراهی شما کارگران و کارمندان تلاشگر این صنعت، به نقطه و جایگاه اصلی در حوزه تولید مس دنیا برسانیم.

وی با ابراز امیدواری از حرکت شرکت مس به سمت گسترش صنایع پایین‌دستی، مطرح کرد: خوشبختانه پروژه مفتول‌سازی آغاز و برای صنایع هایتک نیز، انجام مطالعات دقیق‌تر شروع شده است تا بیش از گذشته، چرخه فروش محصولات مس در صنایع پایین‌دستی بچرخد. با توجه به اینکه شرکت مس با دارا بودن بیش از ۱۷ میلیارد تن ماده معدنی، دارای رتبه هفتم در دنیا است، باید هر چه سریع‌تر بتوانیم تولید را نیز به رتبه هفتم دنیا افزایش دهیم.

مدیران مجتمع‌های سه‌گانه شرکت مس به همراه محراب احمدیان، به عنوان دبیر کارگروه انتخاب کارگران نمونه در این جلسه ضمن تبریک روز کارگر و قدردانی از تلاش و زحمات شبانه‌روزی کارگران ابراز امیدواری کردند تا در آینده بتوانند با تلاش بیشتر، تولید را به جایگاه بهتری برسانند. همچنین مراسم تجلیل از ۵۵  کارگر نمونه مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون، در پایان این نشست برگزار و با اهدای لوح تقدیر و هدایا از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است که در این جلسه، حسین احمدی عضو هییت‌مدیره و مدیر مجتمع مس سرچشمه، مهدی اهرابی عضو هییت‌مدیره و معاون هماهنگی، محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی، کیارش مهرانی معاون مالی و اقتصادی، بهروز رحمتی معاون توسعه و اکتشافات، سعد عبدی مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت مس، مهدی سلمانی مدیر حراست، محمد قراخانلو مدیر حوزه مدیرعامل و گروه روابط عمومی، عزت‌اله صادقی‌نژاد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مس، حسین محمودی میمند سرپرست مجتمع مس شهربابک، جهانگیر رضوی مدیر مجتمع مس سونگون، آرمان حسنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی شرکت مس و یونس محمدی دبیر هییت‌مدیره به همراه دیگر مدیران حضور به هم رساندند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.