پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
فولاد، مایه سرافرازی آذربایجان شرقی
05 بهمن 1400 - 11:24
شناسه : 23619
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در دیدار با انجمن فولاد استان صنعت فولاد را یکی ازافتخارات مهم استان عنوان کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، صابر پرنیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در دیدار با  انجمن فولاد استان، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های صنعت برق به منظور افزایش ظرفیت و تامین انرژی صنایع استان را امری ضروری دانست و اظهار داشت: صنایع فولادی استان در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته و باید با اقدامات حمایتی و به همت بخش خصوصی در جهت تحرک بخشی و ارتقا هر چه بیشتر این صنعت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تکمیل زنجیره‌ی تامین و ارزش در صنعت فولاد از مهمترین برنامه‌های صمت استان خواهد بود، افزود: تمهیدات لازم در راستای آماده‌سازی بسترها فراهم شده و با فعال شدن معادن کوچک و استفاده از ظرفیت معادن استان‌های همجوار هم می‌توانیم بخشی از مواد اولیه مورد نیاز واحدهای فولادی را تامین کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر رفع موانع و چالش‌های پیش روی حوزه فولاد به‌عنوان صنعت مادر به‌ویژه در تامین و تثبیت برق و گاز تاکید کرد و گفت: در تعامل جدی با مقامات ملی و استانی مساله تامین برق مورد نیاز این صنعت پیگیری خواهد شد.

پرنیان در پایان بر احصا دقیق مسائل حوزه فولاد به منظور بررسی در نشست‌های مشترک آتی با مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسئولان استانی و همچنین ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده در جهت توسعه‌ هرچه بیشتر صنایع فولادی استان تاکید کرد.

گفتنی است، مسائل گمرکی و صادراتی، مواد اولیه، انرژی ( برق و گاز )، بورس کالای ایران، سامانه بهین‌یاب از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.