پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
فولاداکسین ستون صنعت نفت و گاز ایران است
02 اسفند 1399 - 13:13
شناسه : 7495
عضو هییت مدیره شرکت فولاداکسین خوزستان: عضو هییت‌مدیره شرکت فولاداکسین خوزستان گفت: طی 2 سال گذشته اتفاقات خوب و مبارکی در فولاداکسین رخ داده است که یکی از این اتفاقات، تسویه تمام تعهداتی شرکت به مشتریان خود بود. همچنین طرح پروژه نفت گوره به جاسک باعث شد تا فولاداکسین در صنعت نفت و گاز خوش بدرخشد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاداکسین خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدحسین ایزدیان عضو هییت‌مدیره این شرکت، اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته اتفاقات خوب و مبارکی در فولاداکسین رخ داده است که البته وقتی شاخص‌های این موفقیت را با قبل از سال ۱۳۹۸ مقایسه می‌کنیم، تغییرات صورت گرفته کاملا محسوس است.

وی افزود: یکی از گام‌های خوبی که طی این مدت برداشته شده است، تسویه تمام تعهداتی بود که شرکت از سال‌های قبل نسبت به مشتریان داشت که با تلاش زیاد، هم‌اکنون به نقطه صفر آن رسیده‌ایم.

عضو هییت‌مدیره شرکت فولاداکسین گفت: پروژه بزرگ خط انتقال نفت گوره به جاسک باعث شد تا فولاداکسین در صنعت نفت و گاز، از این پس به عنوان یک ستون اصلی شناخته شود و خود را به بازیگر اصلی این حوزه تبدیل کند. تلاش برای رسیدن به شاخص اسمی تولیدات فولاداکسین از جمله اهداف آتیه شرکت به حساب می‌آید و دستیابی به شاخص اسمی با تلاش و کوشش این مجموعه، اعم از هییت‌مدیره، مدیرعامل، پرسنل، کارگران، دور از انتظار نیست.

ایزدیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود، بیان کرد: راه‌اندازی پروژه فولادسازی فولاداکسین برای تکمیل زنجیره‌ی فولاد در جنوب کشور بسیار ضروری است؛ چراکه با راه‌اندازی این طرح، ضمن تسهیل شرایط اشتغال در استان خوزستان، تامین مواد اولیه، ارزش‌افزوده و به تبع آن سودآوری را برای شرکت به ارمغان می‌آورد. از این رو، تمام مجوزهای محیط‌زیستی طرح فولادسازی صادر شده است و امیدواریم که همه تلاش کنند تا این پروژه به بهره‌برداری کامل برسد و ما شاهد ارزآوری و سودآوری بیشتر برای کشور و سهامداران که بازنشستگان، سپرده‌گذاران و بیمه‌شدگان تامین اجتماعی هستند، باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه‌ عوامل مجموعه فولاداکسین به خاطر تلاش‌های صورت گرفته و کسب پیروزی‌های کثیر تشکر و قدردانی می‌کنیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.