جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
فولادخراسان صادرکننده نمونه خراسان رضوی شد
16 اسفند 1399 - 14:04
شناسه : 8467
در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان خراسان رضوی با حضور استاندار، رییس اتاق بازرگانی این استان به همراه جمعی از مقامات کشوری در اتاق بازرگانی مشهد، از مجتمع فولاد خراسان به عنوان صادرکننده نمونه سال ١٣٩٩ تجلیل به عمل آمد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادخراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در این آیین، نام مجتمع فولاد خراسان همانند سال گذشته، به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی شرق کشور و یکی از اصلی‌ترین ترانزیت‌کنندگان محصولات صنعتی این استان پهناور مطرح شد.

شهرام بقراط مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان که به نمایندگی از کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولادخراسان، در این مراسم شرکت کرده بود، اظهار داشت: جای خوشبختی است که با وجود تحریم‌های خصمانه علیه صنعت فولاد ایران، نوار موفقیت‌های خانواده بزرگ فولاد خراسان در امر صادرات، به لطف پروردگار، همت و حمایت همکاران این مجتمع، همچنان تداوم می‌یابد.

در ادامه محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در این مراسم، گفت: وجود مرزهای طولانیِ خراسان رضوی با کشورهای افغانستان و ترکمنستان به ویژه مرز دوغارون، شرایط خوبی را برای توسعه تجارت بین‌المللی از این استان به وجود آورده است.

غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران در پایان، ضمن قدردانی از صادرکنندگان، خاطرنشان کرد: توسعه کشور، به ویژه در بخش صادرات که موتور پیشرفت اقتصادی کشور به شمار می‌آید، نیازمند یک برنامه‌ریزی ملی است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.