سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
فولادخوزستان، دومین تولیدکننده محصولات فولادی کشور
05 خرداد 1400 - 14:27
شناسه : 12894
رییس هییت‌مدیره فولاد خوزستان مطرح کرد؛ رییس هییت‌مدیره فولاد خوزستان گفت: شرکت فولاد خوزستان رتبه دوم تولید محصول فولادی در سطح کشور را به خود اختصاص داد. در این راستا چشم‌انداز تولید این شرکت برای افق ۱۴۰۴، 13.6 میلیون تن برآورد شده است.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رضا طاهری رییس هییت‌مدیره فولاد خوزستان، اظهار داشت: فولاد خوزستان با وجود مشکلات ناشی از قطعی برق و شرایط ویژه کرونا، تاکنون در خصوص تولید با قدرت عمل نموده است.

وی افزود: کارکنان تلاشگر گروه فولادخوزستان در همه‌ی رده‌های سازمانی، جهادگران خط تولید صنعت هستند و امیدواریم باتلاش و همت خانواده بزرگ این شرکت به چشم‌انداز هدف‌گذاری شده در افق ۱۴۰۴ یعنی کسب سهم ۲۵ درصدی تولید در کشور برسیم.

رییس هییت‌مدیره فولاد خوزستان، گفت: دید هییت‌مدیره شرکت فولاد یک نگاه توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری بلندمدت است؛ بدین ترتیب یکی از برنامه‌های آینده این شرکت تملک شرکت فولاد اکسین است.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت معیشت کارکنان از اولویت‌های کاری مدیریت این شرکت است و تاکنون گام‌های موثری جهت رفاه حال کارکنان شاغل و بازنشسته مانند صدور مجوز هییت‌مدیره در راستای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارکنان برداشته شده وهییت‌مدیره با تمام قدرت از کارکنان در راستای پیشرفت مجموعه حمایت خواهد نمود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.