سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه، پیشتاز در تحول دیجیتال
09 خرداد 1400 - 13:17
شناسه : 13081
مدیرعامل شرکت ایرانسل عنوان کرد؛ مدیرعامل شرکت ایرانسل با بیان اینکه فولادمبارکه در اجرای طرح تحول دیجیتال در کشور پیشتاز است، گفت: فولادمبارکه همواره در مدیریت دانش فعال است. به همین منظور زمینه‌های مناسبی برای همکاری با ایرانسل دارد که در این راستا نیز هم‌افزایی خوبی محقق خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش احخبارفلزات، بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل در آیین امضای تفاهم‌نامه فولادمبارکه و ایرانسل با بیان اینکه فولادمبارکه سهم جدی در توسعه اقتصادی کشور دارد، اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه نقش بسیار بزرگی در تامین نیازهای کشور و صادرات دارد. لذا شرکت فولادمبارکه در رده‌ها و استانداردهای بین‌المللی در حال تولید است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارکنان شرکت فولادمبارکه، افزود: پرسنل فولادمبارکه توانسته‌اند این مجموعه بزرگ فولادی را به عنوان یک سازمان موفق در سطح کشور سربلند کنند. علاوه بر این فولادمبارکه با رهبری در جاده‌سازی زیرساخت‌های صنعت در طرح تحول دیجیتال به درستی نیاز جدی توسعه آینده صنعت را شناسایی و برنامه‌ریزی کرده است.

فولادمبارکه پیشتاز طرح تحول دیجیتال در کشور است

مدیرعامل ایرانسل، گفت: باید بتوانیم با کمک فناوری باعث ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها در صنایع شویم تا صنعت بتواند خدمات بهتری در اختیار مشتریان خود قرار دهد؛ طرح تحول دیجیتال فولادمبارکه قطعا با کمک فناوری نسل ۵ می‌تواند به خوبی سرعت بگیرد.

عباسی‌آرند با اشاره به مشارکت با شرکت فولادمبارکه، بیان کرد: درصدد هستیم که بتوانیم با فولادمبارکه همکاری‌های بیشتری داشته باشیم؛ چراکه این شرکت در اجرای طرح تحول دیجیتال پیشتاز است.

وی ادامه داد: فولادمبارکه همواره در مدیریت دانش فعال است. به همین منظور زمینه‌های مناسبی برای همکاری با ایرانسل دارد که در این راستا نیز هم‌افزایی خوبی محقق خواهد شد.

هدف‌گذاری فولادمبارکه برای تحول دیجیتال سنگ‌بنایی برای سایر حوزه‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت ایرانسل، عنوان کرد: نسل پنجم یک فناوری تحول‌ساز و جهشی بزرگ در صنعت تلفن همراه است؛ چراکه در این نسل عمدتا در حال ایجاد زیرساخت تحول صنعتی هستیم.

عباسی‌آرند اذعان داشت: در نسل پنجم تلفن همراه، سرعت بیشتر، تاخیر کم‌تر و حجم تبادل اطلاعات فراهم بوده است و زمینه‌ساز زیرساخت تحول دیجیتال در حوزه صنعت به عنوان یکی از اهداف طراحان شبکه نسل پنجم از ابتدا استفاده از این فناوری در کاربردهای صنعتی اتصال‌های انبوه بوده است.

وی یادآور شد: برای تحقق زیرساخت تحول دیجیتالی، دستیابی به نسل پنجم تکنولوژی ضروری است.

ایرانسل زیرساخت شبکه برای تجهیز نسل پنجم را فراهم کرده است

مدیرعامل شرکت ایرانسل تصریح کرد: پروانه شکل‌گیری و تاسیس ایرانسل در سال ۱۳۸۴ از طرف وزارت ارتباطات صادر و تا یک سال بعد وارد فرایند اجرا و ارائه خدمات می‌شود.

عباسی‌آرند با بیان اینکه ایرانسل به عنوان دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه در کشور، بزرگ‌ترین اپراتور دیتا در حوزه دیجیتال است، اذعان داشت: این شرکت با بیش از ۵۵ میلیون مشترک، نیمی از ترافیک تلفن همراه کشور را پوشش می‌دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه ایرانسل آماده‌سازی زیرساخت شبکه در کل کشور برای تجهیز به نسل پنجم را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های کامل دسترسی به نسل پنجم در ایرانسل آماده است و در هر جای کشور می‌توانیم خدمات خود را ارائه دهیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.