چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه تحریم را به فرصت تبدیل کرد
05 اردیبهشت 1400 - 12:13
شناسه : 11085
رییس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران: رییس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران، گفت: شرکت فولادمبارکه ثابت کرده است که با کارشناسان زبده و کارآمد به همراه بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، ضمن تبدیل تحریم‌ها به فرصت، با تکیه بر صنعت داخلی کشور، علاوه بر افزایش کمی در صنعت فولاد به کیفی‌سازی دست پیدا کرد.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا رستگارپور رییس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران با اشاره به اینکه شرکت فولادمبارکه یکی از ارکان مهم تولید فولاد کشور است، اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه با تولیدات و رکوردزنی‌های پی در پی توانست برای کشور افتخارآفرینی کند. از جمله افتخارات این شرکت دستاورد تولید عریض‌ترین تختال در منطقه که با مدیریت و کارشناسان فولادمبارکه حاصل شده است که حرکتی غرورآفرینانه برای کشور به حساب می‌آید.

وی افزود: نوآوری و کیفی‌سازی در صنعت فولاد از موضوعات حائز اهمیتی است که به وسیله‌ آن می‌توان باعث ایجاد توسعه در صنعت فولاد برای کشور شد.

رییس اتحادیه فروشندگان آهن وفولاد تهران گفت: در این راستا فولادمبارکه ثابت کرد که به همت کارشناسان زبده، می‌توان تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد و غرور و افتخار برای کشور به ارمغان آورد. همچنین با تکیه بر صنعت داخلی به کیفی‌سازی دست پیدا کنیم.

رستگارپور با ابراز امیدواری از کسب جایگاه برتر ایران در صنعت فولاد، اظهار کرد: توسعه صنعت فولاد مهم است؛ چراکه وقتی چنین ظرفیتی اعم از نیروی انسانی و دانش در کشور وجود دارد باید از هرگونه خام‌فروشی جلوگیری و به تولیدات محصولات فولادی با ارزش‌افزوده بالا دست یابیم.

وی افزود: چشم‌انداز سال ۱۴۰۴ در تولید ۵۵ میلیون تن فولاد دست یافتنی است؛ چراکه توانمندی‌های کارشناسان داخلی به ویژه در ایام تحریمی ثابت کرد که می‌توان موانع را به فرصت تبدیل کرد.

رییس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران بیان کرد: طرح جامع فولاد که تمام زنجیره‌ها را به هم مرتبط می‌کند، می‌تواند چراغ راه صنعت فولاد کشور قرار بگیرد. با مانع‌زدایی و پشتیبانی به تولیدات کمی و کیفی محصولات فولادی در کشور دست یافت و بازار صادرات را جدا از بازار داخلی تعریف و متناسب با قیمت‌های جهانی و نیازهای خارج برای محصولات فولادی چاره اندیشید.

رستگارپور در پایان خاطرنشان کرد: اگر تمام فعالان حوزه فولاد از یک برنامه جامع تبعیت کنند، هیچ تغییری داخلی و بیرونی نمی‌تواند بر زنجیره‌های این صنعت تاثیر بگذارد و چشم‌انداز تعریف شده برای صنعت فولاد خارج از چارچوب‌های اجتماعی و سیاسی اهدافش را دنبال می‌کند، چراکه با همیاری و تعهد به یک برنامه جامع می‌توان به چشم‌انداز ۱۴۰۴ که تولید ۵۵ میلیون تن فولاد است، دست یافت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.