جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه حامی بزرگ فولادسفیددشت
18 مرداد 1400 - 10:34
شناسه : 15906
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در جریان بازدید از روند اجرای پروژه فولادسازی شرکت فولادسفیددشت چهارمحال و بختیاری با اختصاص بودجه یک هزار و 200 میلیارد ریالی از سوی شرکت فولادمبارکه برای اجرای پروژه فولادسازی سفیددشت موافقت کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در این بازدید با تاکید بر ضرورت رفع موانع، ضمن صدور مجوز تزریق یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال نقدینگی و تسهیل در ترخیص کالاهای گمرگی مورد نیاز جهت تسریع در اجرای پروژه فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت تولید تاکید داشته‌اند و این دیدگاه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. لذا با توجه به تاکید ایشان پی‌رو اقدامات جهادی رزمندگان دفاع مقدس، در پیشانی خط مقدم مبارزه با دشمن در جبهه اقتصادی شکل گرفته و در راستای همین تاکیدات باید به خاطر داشته باشیم تا زمانی که نتوانیم روی پای خودمان بایستیم، توان مقابله با تحریم‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را هم نخواهیم داشت.

وی ابراز امیدواری کرد و افزود: با روی کار آمدن دولت جدید و با توجه به اینکه پروژه فولادسازی شرکت فولادسفیددشت در منطقه محروم در حال اجراست، نباید دوران گذار باعث تاخیر در اجرای این پروژه شود؛ هدف از اجرای چنین پروژه‌هایی در مناطق محروم، پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در سطح منطقه و کشور است.

ضرورت همتی مضاعف برای اجرای پروژه فولاد سفیددشت

احمد سعیدبخش معاون توسعه شرکت فولادمبارکه در ادامه این بازدید همت مضاعف پیمانکاران در اجرای این پروژه را خواستار شد و گفت: پروژه فولادسازی شرکت فولادسفیددشت برای همه مهم بوده و از پیمانکار مربوطه خواستاریم با افزایش ساعت کاری و نیروی مورد نیاز، استقرار تیم مهندسی در محل پروژه، تامین مواد و افزایش شیفت کاری، سرعت اجرای پروژه را افزایش دهد.

وی ادامه داد: این پروژه نسبت به دو ماه گذشته پیشرفت قابل‌توجهی داشته است، اما بازدید مدیرعامل شرکت فولادمبارکه از فولادسفیددشت نشان اهمیت پروژه فولادسازی سفیددشت بود. لذا ایشان تصمیم گرفته‌اند تا شخصا از نزدیک با مشکلات آشنا و دستورات لازم جهت رفع موانع در اجرای این پروژه را صادر کنند.

پروژه فولادسازی سفیددشت، پروژه‌ای ملی برای کشور

جعفر سرقینی مدیرعامل شرکت اسکوتک و عضو کنسرسیوم پروژه فولادسازی شرکت سفیددشت نیز اجرای این پروژه را مهم دانست و تصریح کرد: اجرای این پروژه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل ۸۰ درصد فعالیت‌های کاری خود را به فولادسفیددشت اختصاص داده‌ایم.

وی یادآور شد: ما در اجرای پروژه فولادسازی سفیددشت به دنبال منافع مالی نیستیم. در این راستا اجرای هرچه بهتر آن موجب حفظ آبروی ما خواهد بود؛ چراکه به دنبال افتتاح پروژه‌ای ملی برای کشور بوده و امیدوارم با تغییرات نرم‌افزاری ایجاد شده در این پروژه شاهد افزایش سرعت آن باشیم.

پیشرفت ۸۷٫۹۱ درصدی پروژه فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت

رضا طاهری و بهزاد سلطانی مدیران عامل شرکت‌های فولاد پایا و MME  از اعضای کنسرسیوم این پروژه نیز به ارائه نقطه نظرات و مشکلات موجود این طرح پرداختند.

مسعود دادخواه معاون طرح‌ها و پروژه‌های شرکت مهندسی فولادمبارکه نیز در ادامه میزان پیشرفت فیزیکی پروژه فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت را ۸۷٫۹۱ درصد عنوان کرد و گفت: ۹۶ درصد تامین این پروژه توسط کنسرسیوم انجام شده است. علاوه بر این کسری تجهیزات و قطعات، تزریق نقدینگی به پروژه، مشکلات مهندسی و نقشه‌ها در دیسیپلین‌ها از جمله برق، ابزاردقیق و اتوماسیون و حضور Vendor ها جهت راه‌اندازی تجهیزات از جمله موانع اجرای این پروژه هستند.

رفع موانع تولید توسط شرکت فولادمبارکه

محمود ارباب‌زاده مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری نیز در این جلسه، بیان کرد: مطمئن هستیم با حمایت‌ها و تصمیماتی که امروز توسط مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اتخاذ شد، پروژه فولادسازی در این شرکت سرعت بیشتری پیدا کرده و تا نیمه دوم امسال شاهد راه‌اندازی آن خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور حتم، شرکت فولادمبارکه در هر کجا که حضور پیدا می‌کند، موانع را برطرف کرده و در پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای کشور گام‌های مهمی برمی‌دارد؛ خوشبختانه امروز تصمیمات موثری برای تامین نقدینگی با راهبری شرکت فولاد سفیددشت، اضافه کردن نیروهای اجرایی و دستور تسهیل و تسریع ترخیص کالاهای مورد نیاز پروژه‌ فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت اتخاذ شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.