چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه حامی مردم لنجان
03 مرداد 1400 - 17:01
شناسه : 15479
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنجان در حاشیه بازدید نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی از روند واکسیناسیون کرونا در مراکز تجمیع واکسیناسیون فولادشهر گفت: به دنبال اجرای طرح ملی واکسیناسیون در سطح کشور، با همت شرکت فولادمبارکه اصفهان و فولاد سبا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت، شهرستان لنجان 2 مرکز تجمیع واکسیناسیون را مورد بهره‌برداری قرار داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی وحدتی مدیر شبکه بهداشت و درمان لنجان، اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و بنا بر درخواست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان و با موافقت مدیرعامل مجتمع فولاد سبا و حمایت مدیر روابط عمومی فولادمبارکه، در آماده‌سازی و تجهیز مراکز واکسیناسیون شهرستان لنجان نقش قابل‌توجهی داشته است.

وی افزود: با کمک مجتمع فولاد سبا و فولادمبارکه فضای بسیار مناسب فیزیکی برای ارائه خدمات واکسیناسیون به وجود آمد. تجهیزات و امکانات غرفه‌بندی انجام و هزینه قابل‌توجهی توسط فولادمبارکه صرف اجرایی کردن طرح ملی واکسیناسیون در سطح شهر زرین‌شهر شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنجان، گفت: این کمک موجب شد طرح واکسیناسیون در فضایی بسیار مناسب و بدون ازدحام جمعیت و در رفاه کامل برای شهروندان اجرایی شود.

وحدتی در پایان ضمن قدردانی از کمک‌های مجتمع فولاد سبا و فولادمبارکه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شاه‌کلید حل بحران کرونا واکسیناسیون است، امیدواریم با امکاناتی که فراهم شده با سرعت و دقت بیشتری برنامه ملی واکسیناسیون را در شهرستان به پیش ببریم. شایان‌ذکر است حسین رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، به‌منظور بازدید میدانی از روند واکسیناسیون کرونا از مراکز تجمیع واکسیناسیون فولادشهر و زرین‌شهر بازدید کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.