چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه موفق به ثبت رکورد جدید در زمینه فروش و حمل محصولات
05 فروردین 1400 - 14:16
شناسه : 9279
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه با اشاره به فروش بیش از هفت میلیون و 600 تنی محصولات این شرکت در سال 1399 گفت: فولادمبارکه علاوه بر تحقق برنامه فروش سالیانه خود در سال ۱۳۹۹، با حمل هفت میلیون و ۷۵۳ هزار تن محصولات به مقصد مشتریان، رکورد جدیدی را به ثبت رساند.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طهمورث جوانبخت معاون فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه با اشاره به رکورد جدید این شرکت در حوزه فروش و تحویل محصولات به مشتریان اظهار داشت: طی سال ۱۳۹۹ که ایران در اوج تحریم‌های ظالمانه قرار داشت و شرکت فولادمبارکه برای چندمین بار در لیست تحریم‌های مستقیم و ظالمانه آمریکا و متحدانش قرار گرفت و همچنین ویروس کرونا با شیوع گسترده خود همه کشورها و صنایع جهان را تحت تاثیر قرار داده بود، این شرکت موفق شد با اتکا به الطاف پروردگار و تلاش کارکنان خود موفقیت جدیدی را قالب رکورد فروش و تحویل محصولات خود به مشتریان رقم بزند.

رکورد حمل ۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تنی محصولات

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه گفت: این شرکت در سالی که به عنوان سال «جهش تولید» نام داشت، توانست از مرز هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تن فروش انواع محصولات خود عبور کند و ضمن تحقق برنامه سال، رکورد جدیدی را با حمل هفت میلیون و ۷۵۳ هزار تن محصولات به مقصد مشتریان به دست آورد.

رشد ۶ درصدی در تامین بازار داخلی

جوانبخت ادامه داد: از این میزان، ۶ میلیون و ۴۶۵ هزار تن به تامین بازار داخلی اختصاص داشته است که با رشد ۶ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۸، از رویکرد حمایتی فولادمبارکه از منابع مصرف‌کننده داخلی حکایت دارد.

تامین مستقیم بیش از ۱۱۰۰ مشتری

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه تصریح کرد: بر همین اساس در سال گذشته بیش از ۱۱۰۰ مشتری نیاز خود به انواع ورق‌های فولادی را به صورت مستقیم از فولادمبارکه تامین کرده‌اند. از طرفی این شرکت با داشتن شبکه خرده فروشی گسترده در کلیه استان‌ها توانسته نیاز بیش از ۳ هزار مشتری در اقصی نقاط کشور را از طریق مراکز خدماتی خود تامین کند.

بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن صادرات

وی اضافه کرد: هرچند در سال گذشته شرکت فولادمبارکه به واسطه افزایش تقاضا در بازار داخلی، لزوم پاسخگویی حداکثری به نیاز مصرف‌کنندگان و همچنین رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت و کمیته تخصصی تنظیم بازار فولاد، خود را مکلف به تامین حداکثری نیاز بازار داخلی دانسته و در عمل نیز به آن پایبند بوده است اما با توجه به اینکه در طول ربع قرن فعالیت این شرکت بخش اعظم نیازمندی‌های تجهیزاتی و تکنولوژیکی، نهاده‌های مورد نیاز تولید و سرمایه‌گذاری‌های توسعه‌ای آن از محل منابع ارزی حاصل از صادرات تامین می‌شد، همچنین بخشی از فروش فولادمبارکه بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصولات به صادرات اختصاص یافت که این نیز در شرایط تحریمی و محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، موفقیت قابل توجهی به شمار می‌رود.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه در پایان خاطرنشان کرد: این دستاوردهای مهم مرهون تلاش جمعی کارکنان و حمایت‌های مدیریت عالی شرکت است بنابراین با تبریک این افتخارات به خانواده بزرگ گروه فولادمبارکه و ذی‌نفعان آن، امید است در سایه عنایات حضرت حق و امام زمان (عج) شاهد توفقیات بیشتر گروه فولادمبارکه در سال پیشرو و سال‌های آتی باشیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.