جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه نامی پُرآوازه در تاریخ ایران
09 شهریور 1400 - 9:09
شناسه : 16871
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عنوان کرد؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تلخ‌ترین ایام کرونا را در موج پنجم گذراندیم، گفت: با موج‌گیری پنجم ویروس کرونا شرکت فولادمبارکه به رغم محدودیت‌های برق، با تولید ۱۴۰ تن اکسیژن رایگان مانع از بروز مرگ‌ومیر بیشتر شد و با این اقدام ارزشمند نام خود را در تاریخ ایران ثبت می‌کند.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بهروز کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار داشت: از تیرماه گذشته تاکنون شرکت فولادمبارکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر اقدام کرده است. با موج‌گیری پنجم ویروس کرونا، این شرکت به رغم محدودیت‌های برق، با تولید ۱۴۰ تن اکسیژن رایگان مانع از بروز مرگ‌ومیر بیشتر شد و نزدیک به سه هفته است که فولادمبارکه با حداکثر ظرفیت، اکسیژن بیمارستان‌های استان اصفهان را تامین می‌کند.

وی افزود: شرکت فولادمبارکه روزانه ۱۴۰ تن اکسیژن مراکز درمانگر را به صورت رایگان فراهم می‌کند و تمام نیاز مراکز استان توسط این شرکت تامین شده است. تردید نکنید اگر اقدام شرکت فولادمبارکه در تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر نبود، تعداد زیادی از بیماران به علت کمبود اکسیژن آسیب دیده و جان خود را از دست می‌دادند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: شرکت فولادمبارکه توانست به نیاز اکسیژن تمام بیمارستان‌های استان اصفهان پاسخ دهد تا سیستم درمان نگران کمبود اکسیژن نباشد و با کیفیت بهتری به بیماران مبتلا به ویروس کرونا خدمت‌رسانی کنند.

کلیدری در پایان خاطرنشان کرد: شرکت فولادمبارکه در ابتدای مردادماه به علت اینکه دچار محدودیت تامین برق شده بود، تنها توانست ۸۰ تن اکسیژن در اختیار بیمارستان‌ها قرار دهد. اما با موج‌گیری کرونا و نیاز بیشتر به اکسیژن، این ظرفیت تولید به ۱۴۰ تن رسید تا مبادا مراکز درمانگر دچار کمبود اکسیژن شوند. لذا از همت شرکت فولادمبارکه و همراهی آن با سیستم درمان تشکر می‌کنیم؛ بی‌شک تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانگر توسط شرکت فولاد مبارکه در تاریخ ایران ثبت می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.