سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه پیشگام در طرح تحول دیجیتال
17 شهریور 1400 - 15:10
شناسه : 17457
مدیرعامل شرکت بین‌المللی ایریسا مطرح کرد؛ مدیرعامل شرکت بین‌المللی ایریسا در پنجمین دوره ملی ارزیابی تحول دیجیتال گفت: از آنجایی که فولاد یک صنعت سخت و سنگین است، دیجیتالی کردن آن برای کشور اقدامی مهم و ارزشمند به شمار می‌آید.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رسول سراییان مدیرعامل شرکت ایریسا در حاشیه اختتامیه پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال، اظهار داشت: شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا همزمان با تاسیس شرکت فولادمبارکه در راستای پاسخگویی به نیازمندی‌های این شرکت، صنعت فولاد کشور و سایر صنایع مادر در سال ۱۳۷۱ ثبت شد. و از ابتدای سال ۱۳۹۹ پروژه تهیه و تدوین ره نگاشت تحول دیجیتال فولادمبارکه با هدف هوشمندسازی فرایندها از سنگ تا رنگ در تراز جهانی در دستور کار شرکت ایریسا قرار گرفت تا سرآغازی برای ورود صنعت فولاد کشور به انقلاب صنعتی چهارم شود.

وی افزود: شرکت ایریسا به لحاظ اهمیت موضوع تحول دیجیتال و الزام خود برای بهره‌برداری از آن تصمیم به تهیه و تدوین طرح تحول دیجیتال گرفته است تا در افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ دو هدف مهم یعنی پیشبرد هدف تحول دیجیتال در شرکت فولادمبارکه و همچنین ایریسا را دنبال می‌کند.

مدیرعامل شرکت ایریسا با تاکید بر الزام‌آوری طرح تحول دیجیتال، گفت: مسیر طرح تحول دیجیتال برای تمام شرکت‌ها الزام راهبردی است و شرط ادامه بقای آن‌ها محسوب می‌شود؛ بنابراین برای استمرار شرکت و مشتری مداری، ارتقا تولید محصولات با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و حفظ چابکی و چالاکی در انقلاب صنعتی چهارم نیاز است که مسیر طرح تحول دیجیتال مسیری مهم برای رسیدن به این هدف است.

سراییان همچنین بعد از دریافت تندیس زرین رهبری دیجیتال و تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال در این ارزیابی، بیان کرد: تداوم ارزیابی شرکت‌ها در حوزه دیجیتال کار ارزشمندی است و امیدواریم این اقدام همواره ادامه پیدا کند. لذا  از همکاران خود در شرکت ایریسا که به واسطه تلاش آن‌ها این تندیس را دریافت کرده‌ایم، کمال تشکر را دارم. اما در کنار همه این موارد تشکر ویژه خود را از حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه کسی که این فرصت بزرگ را برای بنده و شرکت ایریسا فراهم کرد، اعلام می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه صنعت فولاد صنعت سخت و سنگینی بوده و دیجیتالی کردن این صنعت اقدامی مهم و ارزشمند است، ادامه داد: مدیرعاملی که این فرصت را فراهم کرد تا شرکت ایریسا در کنار همکاری، حمایت و اهتمام مدیران و کارکنان شرکت فولادمبادکه به ویژه معاون تکنولوژی این شرکت در مسیر تحول دیجیتال گام بردارد؛ نقش اساسی در سرانجام آن و دریافت این نشان دارد.

مدیرعامل شرکت ایریسا در پایان خاطرنشان کرد: رمز تحول دیجیتال و موفقیت آن در این است که پرچم کار در دستان مدیرعامل شرکت باشد. در واقع حمایت مدیرعامل شرکت و فرماندهی ایشان برای تحول دیجیتال قطعا راهگشا بوده است و رمز پیشرفت و موفقیت شرکت را فراهم می‌کند.

گفتنی است در پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال تندیس زرین رهبری دیجیتال و تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال به شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.