چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولادمبارکه بازوی حمایتی مراکز درمانی در دوران کرونا است
21 فروردین 1400 - 12:25
شناسه : 10108
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اگر کمک‌های شرکت فولادمبارکه در تامین اکسیژن رایگان به مراکز درمانی نبود، قطعا با مرگ‌ومیرهای بسیاری مواجه می‌شدیم؛ در همین راستا این اقدام ارزنده نیازمند تقدیر و تشکر است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بهروز کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه با تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانی و تجهیزات بیمارستانی، همکاری تمام‌قدی با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشته است.

وی افزود: شرکت فولادمبارکه نه‌تنها طی یک سال گذشته در حوزه سلامت استان اصفهان اقدامات مهمی انجام داده است، بلکه به تعدادی از استان‌ها با محوریت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اکسیژن رایگان اهدا کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: این اقدام ارزنده شرکت فولادمبارکه که کماکان ادامه دارد، موجب شد مخازن اکسیژن رایگان بیمارستان‌ها هیچ‌گاه تخلیه نشود. همچنین طی یک سال گذشته، علاوه بر مدیریت، برنامه‌ریزی و در اختیار داشتن اکسیژن مایع فولادمبارکه، این بحران به طور کامل مدیریت شد.

کلیدری در پایان به تشریح اهمیت اهدای اکسیژن رایگان شرکت فولادمبارکه به مراکز درمانی پرداخت و خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین نیاز برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، اکسیژن است؛ بیمارستان الزهرا به سه دستگاه اکسیژن‌ساز مجهز است و با توجه به نیاز بیماران کرونایی به اکسیژن قطعا این دستگاه‌ها کفایت نمی‌کرد و با مرگ‌ومیر بسیاری در استان مواجه می‌شدیم که به لطف همکاری شرکت فولاد‌مبارکه این اتفاق نیفتاد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.