چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولاد آذربایجان رکورد تولید خود را شکست
05 دی 1401 - 11:58
شناسه : 31866
مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان: با اصلاح فرآیندها و بازنگری در طراحی، تولید میلگرد آجدار سایز 12 به ظرفیت اسمی تعیین شده رسید و با رقم چهارصد تن در هر شیفت، این رکورد شکسته شد.
ارسال توسط : منبع : شرکت ملی فولاد ایران
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، با توجه به نیاز شدید بازارهای داخلی و علی‌الخصوص بازارهای صادراتی به میلگردهای سایز ۱۰ ، ۱۲ ، کارشناسان و مدیریت مجموعه را بر آن شدند که  با عزم جدی، پشتكار و هماهنگی لازم بین‌بخشی، با اصلاح فرآیندها و بازنگری در طراحی کالیبرها و غلتک‌ها، زمان توقفات را كاهش داده و ركورد بالاتر از ظرفیت اسمي تولید میلگرد آجدار سایز ۱۲ را به ثبت برسانیم.

عظیمی با بیان اینكه ظرفیت كلی و اسمی تولید شرکت فولاد آذربایجان ۵۵۰ هزارتن میلگرد در سال است تصریح كرد: محصولات این كارخانه تاكنون همسو با سیاست‌ها و راهبردهای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت ملی فولاد ایران تولید شده و نخستین اولویت تولید ما محصول بادوام و با كیفیت می باشد.

مدیر عامل شركت فولاد آذربایجان این موفقیت را آغازی برای این مجموعه تولیدی عنوان و ابراز امیدواری كرد. با توان، تلاش و انگیزه بیشتر بتوانیم طي یك برنامه زمان بندي باز هم شاهد ركوردشكنی در تولید میلگرد  سایز ۱۰ و سایر مقاطع سبک فولادی باشیم و با تداوم مسیر امروز و تولید محصول با كیفیت، برند فولادآذربایجان را  جهانی كنیم.

عظیمی خاطرنشان كرد: شركت فولاد آذربایجان ( برند فولاد آذربایجان )هم‌اکنون تولید كننده برترین نوع میلگرد آج ۴۰۰  ( گرید A3 ) در سایزهای ۱۰ الی ۳۲ در شمال غرب کشور بوده و میلگرد آج ۵۰۰ ( گرید A4 )نیز با سفارش مشتری تولید می شود.  كه علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، محصولات خود را به كشورهای همسایه نیز صادر می كند و از  برنامه آتی این مجموعه نیز تولید میلگرد آجدار سایز ۸ می باشد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.