چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولاد آذربایجان پیروز نبرد با قطعی برق
18 شهریور 1400 - 14:00
شناسه : 17484
مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان با بیان اینکه طی پنج ماهه نخست امسال با وجود قطعی برق و همچنین محدودیت‌های شدید موج پنجم کرونا، توانستیم با برنامه‌ریزی، مدیریت صحیح وضع موجود و همت فولادمردان این شرکت به اهداف ترسیم شده دست یابیم، گفت: امسال مجموعا 608 ساعت قطعی را شاهد بودیم که این محدودیت‌ها طی برآوردها به عمل آمده باعث عدم تولید بیش از 34 هزار تن محصول میلگرد در این کارخانه شد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا محمودی مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان در این جلسه که با حضور نمایندگان میانه در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، به ارائه گزارش آماری مستند از وضعیت و جایگاه کنونی شرکت طی سال‌های گذشته و پنج ماهه نخست امسال پرداخته، از سوددهی این شرکت طی چند سال اخیر خبر داد.

وی با اشاره به اینکه شرکت فولاد آذربایجان در پنج ماهه نخست امسال بیش از ۱۵۷ هزار تن محصول تولید کرده است، افزود: با وجود تعطیلی کارخانه به دلیل مشکلات مذکور این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان با تاکید بر اینکه می‌توان تهدیدها را با مدیریت صحیح به فرصت تبدیل کرد، گفت: خوشبختانه در کارخانه از فرصت قطعی برق برای اصلاح خط تولید و تعمیرات اساسی کوره بهره بردیم که این کار سبب افزایش راندمان تولید شده است و در میان مدت، خسارات ناشی از قطعی‌ها را جبران کرد. همچنین باید از پیگیری‌ها و حمایت‌های نمایندگان شهرستان در جهت پیشرفت و رفع موانع طرح‌های توسه شرکت فولاد آذربایجان قدردانی کنیم.

گفتنی است، مهدی اسماعیلی و مرتضی حسینی، نمایندگان شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن قدردانی از مدیرعامل و پرسنل شرکت فولاد آذربایجان در ارتقای کمی و کیفی کارخانه، از اینکه شرکت توانسته به سوددهی برسد و به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد ابراز خرسندی کردند، و بر توسعه هرچه سریع‌تر فاز سوم فولاد جهت تکمیل زنجیره تولید فولادی شهرستان تاکید شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.