چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
فولاد ازنا چشم‌انتظار راه‌اندازی
06 مهر 1400 - 13:16
شناسه : 18364
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: طی یک ماه آینده فولاد ازنا وارد مرحلح راه‌اندازی و واگذاری می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: پیرو دیدارهای حضوری با رییس جمهور و ریاست قوه قضائیه در خصوص صدور دستور رفع مشکل فولاد ازنا جلسه‌ای با حضور قاضی تورک نماینده قوه قضائیه، مدیرعامل بانک صنعت و معدن، نماینده استاندار، ضابطین دستگاه قضا و میرکاظمی مالک شرکت فولاد در دستگاه قضائیه برگزار شد. در همین راستا قرار است ظرف مدت دو هفته کارشناسان قوه قضائیه قیمت کارشناسی فولاد ازنا را تعیین و همزمان مراحل اهلیت‌سنجی خریداران انجام و مراحل واگذاری و عملیات راه‌اندازی آغاز شود.

وی افزود: فولاد ازنا دومین واحد بزرگ راکد از صنایع شهرستان بوده که قرار بود برای رفع مشکلات آن اقداماتی صورت گیرد. البته مراحل ساخت فولاد ازنا نزدیک به ۲۰ سال پیش آغاز و به دلایل حقوقی متوقف شده بود که با تلاش‌های یکساله، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و دستورات ویژه ریاست‌جمهور و ریاست قوه قضائیه تعیین تکلیف شد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با موافقت مالک شرکت، بانک عامل و دستگاه قضا فرایند واگذاری و شروع راه‌اندازی آن ظرف یک ماه انجام خواهد پذیرفت. علاوه بر این برای رفع موانع صنایع این شهرستان در اسرع وقت اقدامات لازم صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.