چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولاد اکسین از نظر کیفیت محصولات از نمونه‌های خارجی بهتر است
06 بهمن 1399 - 10:50
شناسه : 5743
عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از غرفه فولاد اکسین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از روابط عمومی شرکت فولاداکسین خوزستان،عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از غرفه فولاد اکسین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.
وی گفت: کار اصلی ما در سال‌های اخیر وظیفه استراتژیک ذخیره‌سازی نفت خام کشور است که به مدد فولاد اکسین خیلی خوب و اثربخش انجام شده است.
وی افزود: اولین بار است که ما ورق‌های مورد نیاز خود را در کشور تهیه می‎کنیم و خوشبختانه اکسین این مسیر سخت را برای امثال ما هموار نموده و خوبی این نمایشگاه به این است که مابین سازنده و مصرف‎کننده ارتباط قوی ایجاد می‎کند تا همکاری بهتری صورت گیرد.
اسدروز ادامه داد: شرکت ما در انتهای زنجیره ارزش ذخیره‌سازی نفت خام قرار دارد و با توجه به توانمندی خیلی خوبی که اکسین دارد محصولاتی که قبلا از خارج وارد می‎کردیم اکنون دست‎های پر توان جوانان ایران در اهواز نیاز ما را تولید و ما از آن استفاده می‎کنیم.
ایشان در پایان اشاره کرد: بازرسی ارزیابی کیفی که در شرکت پایانه‌های نفتی انجام شده نشان می‌دهد عملا محصول کاملا ایرانی فولاد اکسین به نسبت مشابه خارجی از کییفت بهتری برخوردار اند و این کار مهم بارها در آزمایشگاه‌های ما مورد راستی ازمایی قرار گرفته است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.