جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
اکسین روی ریل توسعه
18 شهریور 1400 - 9:15
شناسه : 17472
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این شرکت پس از آخرین مرحله صادرات مستقیم به نام خود طی سال 1397، توانست مجدد صادرات محصولاتش را از خرداد ماه 1400 از سر گیرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین آسیابان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین، اظهار داشت: این شرکت طی دو سال گذشته موانعی بر سر راه صادرات مستقیم به نام خویش داشت که با رفع آن‌ها و برنامه‌ریزی مناسب توانست ضمن انعقاد قراردادهایی با خریداران کشورهای اروپایی و حوزه خلیج‌فارس، صادرات محصولات خود را مجدد آغاز نماید.

وی افزود: شرکت فولاد اکسین به واسطه تولید ورق‌های فولادی عریض در کلاس جهانی و قابل رقابت با برترین تولیدکنندگان دنیا، توانست نظر مصرف‌کنندگان خارجی به ویژه اروپایی‌ها را به خود جلب کند. لذا بنا بر اظهار خریداران اروپایی، ورق‌های تولیدی این شرکت کیفیت بسیار مناسبی دارند، به گونه‌ای که مصرف‌کنندگان ورق، آن را برتر از نمونه های آسیایی و در رده نمونه‌های اروپای غربی قرار می‌دهند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین، گفت: نکته حائز اهمیت این است که کلیه مراحل فرایند صادرات ورق از بازاریابی و مذاکره با مشتریان خارجی تا انجام تشریفات گمرکی و امورات بندری محموله‌های صادر شده ورق، برای نخستین بار و مستقلا در شرکت فولاد اکسین خوزستان صورت گرفته است.

آسیابان در پایان خاطر نشان کرد: صادرات پایدار محصولات فولادی جزو اهداف استراتژیک شرکت فولاد اکسین خوزستان بوده است و برنامه‌ریزی لازم جهت تحقق برنامه صادرات ۶۵ هزار تنی ورق‌های با ارزش افزوده بالاتر طی سال ۱۴۰۰ در راستای تامین منابع ارزی خرید قطعات و تجهیزات کارخانه انجام شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.