چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولاد ایالات متحده خرید Big River را به پایان رساند
22 آذر 1399 - 6:43
شناسه : 3098
به گزارش کالانیش، شرکت فولاد آمریکا US Steel، خرید سهام تولیدکننده کوچک (Mini Mill) یعنی شرکت فولاد Big River Steel را با پرداخت 774 میلیون دلار به صورت نقدی به پایان رساند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از کیوان جعفری طهرانی، این شرکت پیش از این و در ماه اکتبر ۴۹٫۹ درصد از سهام این مینی کارخانه را با پرداخت ۷۰۰ میلیون دلار در چهارجوی قرارداد Acquisition (ادغام افق) به دست آورده بود.
کارخانه Big River اخیراً فاز دوم خود را آغاز کرده که راه اندازی آن ظرفیت Osceola، کارخانه مستقر در Arkansas را به ۳٫۳ میلیون تن در سال می رساند.
انتظار می رود این معامله در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ بسته شود.
آقای David Burritt مدیر ارشد اجرایی شرکت فولاد US Steel می‌گوید: برای ماه ها، تصور من این بود که نمی توانیم به سرعت به آینده برسیم. اما امروز می‌توانم بگویم که آینده همین الان است.
وی ادامه داد: ما در حال بدست آوردن شرکت فولاد Big River Steel هستیم که این هدف، اساس استراتژی “Best of Both” (بهترین از هر دو) می باشد. با کسب شرکت Big River Steel، ما می توانیم به مشتریان خود محصولات فولادی با کارایی بالا و مبتکرانه را که از پژوهشگران و مهندسان برنامه ریزی US Steel انتظار می‌رود، از طریق یک پروسه کارخانه کوچک پیشرفته، سازگار با محیط زیست و کارآمد پیشنهاد دهیم.
آقای David Stickler مدیر ارشد اجرایی شرکت Big River می گوید که کارخانه نسبتاً جدید وی به شرکت فولاد US Steel یک امتیاز فنی در بازار خواهد داد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.