سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
فولاد سنگان، میزبان خانواده‌های کارکنان شد
07 خرداد 1401 - 15:04
شناسه : 28425
روز شنبه هفتم خرداد ماه 1401، خانواده‌های کارکنان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، برای نخستین بار از کلیه خطوط تولید و دیگر نقاط این شرکت بازدید به عمل آوردند.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد سنگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در این بازدید یک روزه که توسط کمیته رفاهی شرکت فولاد سنگان برنامه‌ریزی شده بود، هر یک از خانواده‌های حاضر ضمن مشاهده خط تولید شرکت برای اولین بار، با محل کار اعضای خانواده خود و واحدهای مختلف آشنا و با میزان مسئولیت‌پذیری و تلاش فولادمردان آشنا شدند.

در این بازدید، ابتدا خانواده‌ها شرکت ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی توسط معاونین و مدیران، با رعایت کلیه قوانین و شیوه‌نامه‌های ایمنی، وارد سایت شده و ضمن آشنایی کلی با روند تولید این کارخانه از نقاط عملیاتی سایت بازدید داشتند.

اعضای خانواده آرمانی فولاد سنگان حاضر در این بازدید عنوان کردند که حضور در سایت به طور ملموس در بالابردن آگاهی آن‌ها موثر بوده و بازدید از شرکت یک دیدار تاریخی به حساب آمده که در طرز فکر فرزندان خود، نسبت به مسئولیت بزرگ کارکنان فولاد سنگان در جامعه و عظمت کار داخل عرصه معدنی حائز اهمیت بوده است.

گفتنی است، طی این بازدید، خانواده‌های کارکنان پس از دیدار از نواحی مختلف سایت فولاد سنگان، ثبت عکس اولین بازدید و دریافت هدیه یادبودو پذیرایی، با بدرقه معاونین و مدیران شرکت عازم محل سکونت خود شدند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.