پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
فولاد سنگان خوشنام‌ترین شرکت در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی
14 دی 1400 - 13:40
شناسه : 22635
همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی با هدف ارتقا و توسعه عدالت آموزشی، کلنگ ساخت 42 کلاس درس در مناطق چندگانه شهرستان خواف بر زمین زده شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد سنگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان با اشاره به اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی و ضرورت توسعه متوازن در این منطقه، اظهار داشت: فعالی‌های اقتصادی فولاد سنگان و تولید مواد اولیه صنعت فولاد در شرقی‌ترین نقطه کشور، مصداق عینی عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اشتغال و تولید، هم راستا با بیانه گام دوم انقلاب و منشا خیر و برکت برای مردم منطقه است .

وی با اشاره به تقویت زیرساخت‌ها و توسعه فرهنگ آموزش در این منطقه، افزود: کلنگ ساخت این کلاس‌ها در نقاط محروم و کم برخوردار این شهرستان با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش بر زمین زده شد و امیدواریم با هم‌افزایی آموزش و پرورش خواف، شاهد توسعه روزافزون آموزش و مهارت افزایی در منطقه باشیم.

مدیرعامل فولاد سنگان به ضرورت علم پژوهی در بیانیه گام دوم انقلاب و محوریت آموزش اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، دانش را آشکارترین وسیله عزت و قدرت کشور دانستند و بیان داشتند که استعداد علم و تحقیق در ملت بالاتر از متوسط جهانی است و باید از مرزهای کنونی دانش در مهمترین رشته‌ها عبور نماییم و تلاش داریم در این منطقه تا در حد توان با تهیه زیرساخت‌ها، گامی موثر در اعتلای فرهنگ دانش برداریم.

امرایی بیان کرد: بی‌شک اگر جان فشانی‌های قاسم سلیمانی و مدافعان غیور و وطن پرستمان نبود، هم‌اکنون با این امنیت خاطر نمی توانستیم برای آینده فرزندانمان برنامه‌ریزی کنیم. در همین راستا فولاد سنگان با تاسی از روح و مکتب شهید سلیمانی، مدارسی را بنا خواهد نمود که دانش آموزانش، وارث ولایت مداری، شهادت و وطن پرستی باشند.

فولاد سنگان پیشرو در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی

حسین سنجرانی فرماندار شهرستان خواف با تمجید از تدابیر ارزشمند و عالی مدیرعامل فولاد سنگان اذعان داشت: فولاد سنگان از خوشنام‌ترین و پیشروترین شرکت‌ها در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در این منطقه است و اقدامات نظام‌مند و علم محور این شرکت در توسعه و آبادانی شهرستان خواف، نماد بارز و عملی در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

استقلال کشور در گروی اهمیت به آموزش و پرورش است

علی ابری معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان ضمن تمجید از اقدامات فولاد سنگان در منطقه، خاطرنشان کرد: توسعه‌یافتگی در بعدهای مختلف جز با جاری‌سازی فرهنگ توسعه در اقشار جامعه رخ نخواهد داد و استقلال کشور در گروی اهمیت به آموزش و پرورش بوده است. لذا در دنیای صنعتی امروز، اگر فاقد سیستم آموزش بروز و پویا باشیم، فرصت رقابت را از دست خواهیم داد.

براساس این گزارش، این شرکت با ساخت هفت باب مدرسه در سال‌های گذشته و افتتاح آن در قالب مدارس مهر فولاد سنگان، گامی استوار در راستای توسعه فضای آموزشی در این منطقه برداشته و اینکه با برداشتن کلنگ همت و ساخت ۴۲ کلاس درس در دیگر مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان خواف، اثبات نموده که یکی از راه‌های توسعه و اعتلای کشور، تقویت و بروز رسانی آموزش است.

گفتنی است، کلنگ احداث این کلاس‌ها در قالب طرح‌های ۶ و سه کلاسه در روستا و شهرهای ( رزداب – زوزن- برآباد-چاه زول- مهرآباد-حسن آباد- سده- قاسم آباد- سلامی و خواف ) با همت شرکت فولاد سنگان و هم‌افزایی آموزش و پرورش شهرستان بر زمین زده شده تا زمینه‌ساز آینده‌ای روشن در سرزمین خورشید باشد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.