جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
فولاد سنگان یکی از بزرگ‌ترین فولادسازان خاورمیانه است
25 دی 1400 - 12:17
شناسه : 23054
مدیرعامل فولاد سنگان ضمن تبریک سالروز افتتاح شرکت فولادمبارکه گفت: سرمایه‌گذاری فولادمبارکه در منطقه سنگان با تاسیس شرکت فولاد سنگان، گام مهمی در توسعه پایدار، اشتغال‌زایی و ارتقای کیفی سطح زندگی شهروندان این منطقه داشته است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد سنگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت ۲۳ دی‌ماه سالروز افتتاح شرکت فولادمبارکه، اظهار داشت: امروزه فولاد صنعتی حیاتی در اقتصاد جهان به شمار می‌رود. از صنایع بزرگ هوا و فضا، هواپیماسازی، خودرو، نظامی گرفته تا صنایع کوچک‌تر همه به فولاد و سایر محصولات وابسته فولادی به عنوان پایه اصلی نیازمند هستند، بنابراین نقش این صنعت به عنوان مادر و پایه دیگر صنایع اهمیت تولید آن را می‌رساند.

وی افزود: ایران یکی از ۱۰ قدرت برتر تولید فولاد جهان و شرکت بزرگ فولادمبارکه بزرگ‌ترین فولادساز خاورمیانه است که اهمیت بی بدیلی در رشد و ارتقای صنعتی و اقتصاد کشور دارد. آنچه این شرکت را به عنوان یک قطب صنعتی ممتاز در کشور معرفی می‌کند. علاوه بر نیروی انسانی توانمند و نظام سازمانی قوی و منسجم، زنجیره کاملی از تولید با شعار «از سنگ تا رنگ» دارد. فولاد سنگان شرکتی مهم و تاثیرگذار در تامین مواد اولیه شرکت فولادمبارکه به حساب می‌آید و از این منظر رشد و ارتقای توان تولید این شرکت، عامل اصلی افزایش تولید در فولادمبارکه است.

مدیرعامل فولاد سنگان، گفت: فولاد سنگان در ابتدای زنجیره تولید فولاد بزرگ‌ترین فولادساز خاورمیانه است و هرگونه ارتقای کیفی و کمی محصولات این شرکت تاثیر مستقیمی بر تولید و سوددهی فولادمبارکه و بازارهای رقابتی فولاد دارد. از طرفی دیگر فولادمبارکه به عنوان شرکت مادر، همواره در یک رابطه تولید و باز تولید، بهره‌وری، تولید، بهبود فرایندها، ارتقای مکانیزم‌های صنعتی با زیرمجموعه‌های خود قرار دارد، بنابراین سرمایه‌گذاری فولادمبارکه در منطقه سنگان با تاسیس شرکت فولاد سنگان، گام مهمی در توسعه پایدار، اشتغال‌زایی و ارتقای کیفی سطح زندگی شهروندان این منطقه داشت.

امرائی بیان کرد: امروزه فولادمبارکه حامی و فولاد سنگان به عنوان نماینده این شرکت، بزرگ‌ترین و مهمترین شرکت‌ها در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هستند. در سال‌های اخیر به همت فولاد سنگان و حمایت فولادمبارکه در بخش‌های مختلف زیرساختی، تولیدی، اشتغال‌زایی، آموزش، بهداشت و درمان، ورزش، فرهنگی و اجتماعی و … سرمایه‌گذاری‌های کلانی صورت گرفته که بخش قابل توجهی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: شرکت‌های گروه فولادمبارکه از رابطه دوسویه منسجم و منعطف سازمانی با این شرکت برخوردار هستند که باعث می‌شود قدرت تصمیم‌گیری بالایی داشته باشند. این مهم باعث شده تا فرایند تصمیم تا تولید یا اجرا به میزان قابل توجهی کاهش یابد که این مهم شاخصه تاثیرگذاری بر تولید و البته ارتقای بهره‌وری دارد.

مدیرعامل فولاد سنگان در پایان ضمن تبریک به مناسبت سالگرد افتتاح شرکت فولادمبارکه، خاطرنشان کرد: مجموعه فولاد سنگان به عنوان عضو هلدینگ مبارکه با تلاش و هم‌افزایی تمامی کارکنان خود باعث ارتقا و اعتلای نام این شرکت در منطقه شده به گونه‌ای که فولادمبارکه به نامی ماندگار و خوشنام تبدیل شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.