سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
فولاد لجستیک و چادرملو در کنار هم
07 اردیبهشت 1401 - 9:10
شناسه : 27087
پس از افتخاراتی که مجموعه فولاد لجستیک در سال ۱۴۰۰ به دست آورد، موفق شد در ابتدای سال ۱۴۰۱، قرارداد حمل ریلی کنسانتره سنگ‌آهن از مبدا ایستگاه مجتمع معدنی چادرملو به مقصد ایستگاه گندله‌سازی اردکان مجتمع صنعتی چادرملو، با میزان تقریبی سالانه چهار میلیون تن و توسط واگن‌های لبه‌بلند در اختیار خود قرار دهد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در پی برگزاری مناقصه حمل ریلی میزان تقریبی چهار میلیون تن کنسانتره سنگ‌آهن از مجتمع معدنی چادرملو به مجتمع گندله‌سازی اردکان توسط شرکت سریر لجستیک ایرانیان (هلدینگ حمل‌ونقل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو)، شرکت فولاد لجستیک به عنوان برنده مناقصه معرفی شد.

طی جلسه‌ای که به منظور انعقاد و تبادل قرارداد بیان شده بین مدیران عامل شرکت‌های مذکور در دفتر مرکزی شرکت سریر لجستیک برگزار شد، هر دو طرف ضمن ابراز خرسندی از انجام این مشارکت، بر افزایش همکاری‌های دوجانبه در زمینه حمل‌ونقل و توسعه زیرساخت‌های حمل ریلی تاکید کردند.

گلشنی مدیرعامل شرکت سریر لجستیک، ضمن تاکید بر عملکرد و توانمندی‌های شرکت فولاد لجستیک در زمینه حمل‌ونقل‌‌ ریلی اظهار داشت: امیدواریم دو شرکت بتوانند با همکاری یکدیگر، گامی بلند در توسعه حمل‌ونقل ریلی زنجیره تولید فولاد و انتقال مواد اولیه بردارند.

علی قبادی مدیرعامل شرکت فولاد لجستیک، در ادامه این جلسه، گفت: خوشحال هستیم که با شرکت بزرگی مانند مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت سریر لجستیک شروع به همکاری کرده‌ایم و امیدواریم این مشارکت، آغازگر همکاری‌های گسترده بین دو شرکت باشد.

وی در پایان جلسه خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، به این سمت گام برداریم که میزان حمل شرکت فولاد لجستیک به بیش از ۱۵ میلیون تن مواد معدنی طی سال افزایش پیدا کند؛ هدف و برنامه فولاد لجستیک این است که بتوانیم به عنوان یک شرکت توسعه‌ای در راستای اهداف شرکت‌های فولادی و تامین مواد اولیه آن‌ها فعالیت داشته باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.