سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
فولاد مسیری روشن برای توسعه شهرستان نی‌ریز
06 آبان 1400 - 9:07
شناسه : 19733
مدیرعامل فولاد غدیر نی‌ریز روز دوشنبه طی جلسه‌ای با بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش قطرویه دیدار کرد و در جریان مشکلات و محرومیت‌های مردم این بخش قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد غدیر نی‌ریز
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محسن مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز طی جلسهای با بخشدار شهرستان از حضور و توفیق خدمت‌رسانی به مردم نی‌ریز و منطقه قطرویه ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: مهمترین هدف از راه‌اندازی مجتمع فولاد در این منطقه محرومیت‌زدایی بود و متعهدیم که بیش‌تر از آنچه که تا امروز انجام شده است در این مسیر گام برداریم تا در بهره‌برداری از کارخانجات تسریع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این مجتمع در بخش مسئولیت‌های اجتماعی شهرستان نی ریز، افزود : یقین بدانید اراده شرکت بر این است تا جایی که امکان دارد از هیچ فعالیتی در این حوزه دریغ ننموده و عدالت را در توزیع این منابع در شهرستان نی ریز رعایت کنیم.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در خصوص اشتغال‌زایی و جذب نیرو در این مجتمع، گفت: مهمترین راهکار برای رفع بیکاری در منطقه تکمیل پروژه فولادسازی است تا فرصت‌های شغلی زیادی برای مردم شهرستان نی‌ریز ایجاد شود.

مصطفی پور با اشاره به اینکه بومی بودن و وابستگی داشتن به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و نیروهای مسلح را پس از تخصص و تجربه، دو شاخصه مهم در به‌کارگیری نیرو برای مجتمع فولاد غدیر است و بیان کرد: راه حل اصلی مشکلات مردم منطقه فقط افزایش فرصت‌های شغلی خواهد بود؛ ایجاد اشتغال یعنی رفع بیکاری که خود نیز درآمد و رفاه اجتماعی را به همراه دارد.

وی در خصوص تامین آب مورد نیاز مجتمع فولاد غدیر نی ریز، ادامه داد: بررسی‌هایی به منظور اطلاع از پایداری آب سد چشمه عاشق انجام شده و به موازات موضوع انتقال آب از خلیج فارس نیز در دست بررسی است. یقین داشته باشید که این مجتمع تامین آب کشاورزی و زندگی مردم را مقدم بر تامین آب کارخانه می‌داند و برای این موضوع راهکارهایی پیش‌بینی نموده است.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در پایان با اشاره به نقش این کارخانه در توسعه  شهرستان نی‌ریز، خاطرنشان کرد: با بررسی وضعیت شهرهای صنعتی کشور و نقش مجتمع‌های صنعتی در ایجاد رفاه برای مردم می‌توان یقین داشت تکمیل زنجیره تولید فولاد در نی‌ریز موجب ایجاد رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی در این شهرستان خواهد شد.

گفتنی است، نگاه ویژه به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه، جذب نیروی انسانی، تامین آب از سد چشمه عاشق و بحث آلایندگی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز از جمله مهمترین محورهای سخنان مسئولان بخش قطرویه با مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.