چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
فولاد هرمزگان، الگوی تعهد به مسئولیت اجتماعی
01 تیر 1401 - 12:32
شناسه : 29368
رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: موفقیت تیم فوتبال ساحلی کارگران فولاد هرمزگان در مسابقات جهانی ایتالیا، بار دیگر پتانسیل‌های ورزش استان هرمزگان و جوانان بومی را به رخ کشید.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، فاطمه جراره رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس روز سه‌شنبه ۳۱ خرداد ماه، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار داشت: موفقیت تیم فوتبال ساحلی کارگران فولاد هرمزگان در مسابقات جهانی ایتالیا، بار دیگر پتانسیل‌های ورزش استان هرمزگان و جوانان بومی را به رخ کشید.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان، مهد استعدادها و ظرفیت‌های نهفته است، افزود: شرکت فولاد هرمزگان، طی سال‌های اخیر، در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه در حوزه ورزش، گام‌های بلند و مناسبی برداشته و موفقیت تیم فوتبال ساحلی کارگران این شرکت، نشان‌دهنده برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش است.

فولاد هرمزگان، متعهد به انجام مسئولیت اجتماعی

جراره با بیان اینکه امیدواریم سایر بنگاه‌های اقتصادی همچون فولاد هرمزگان، نگاه عدالت‌محور و توسعه‌ای به تمام حوزه‌های مغفول مانده در استان هرمزگان و شهر بندرعباس داشته باشند، بیان کرد: باعث افتخار است که جوانان هرمزگانی، در میادین بین‌المللی می‌درخشند. تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان، در وظایف اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس است.

همچنین حسن سالاری رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بندرعباس، در این جلسه، گفت: شرکت فولاد هرمزگان، نشان داد که یک بنگاه اقتصادی، می‌تواند در هرمزگان فعالیت اقتصادی کند، سبب ایجاد  اشتغال شود و در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، موفق و کارآمد باشد.

وی با اشاره به اینکه قهرمانی تیم ساحلی کارگران فولاد هرمزگان در مسابقات جهانی ایتالیا، موجی از شادی و غرور را برای جوانان به ویژه جامعه ورزش استان هرمزگان به ارمغان آورد، ادامه داد: تیم ساحلی کارگران فولاد هرمزگان نشان داد هرمزگان از چه ظرفیتی در ورزش به ویژه در بحث ورزش‌های آبی و ساحلی برخوردار است و با اندکی توجه و حمایت، می‌توانند در میادین کشوری و بین‌المللی حضور پرافتخاری داشته باشند.

سالاری با بیان اینکه مردم هرمزگان به خوبی تشخیص می‌دهند که شرکت فولاد هرمزگان، در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه درمان، آموزش، ورزش و اجتماعی توانسته یک سروگردن بالاتر از سایر بنگاه‌های اقتصادی عمل کند، عنوان کرد: امیدواریم سایر بنگاه‌های اقتصادی این شرکت را الگو بگیرند تا در دل مردم هرمزگان جای بگیرند.

ورزش نیازمند حمایت از سوی بنگاه‌های اقتصادی

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بندرعباس، با اشاره به اینکه امیدواریم چتر حمایتی شرکت فولاد هرمزگان در امر ورزش همچنان گسترانیده شود، یادآور شد: ورزش هرمزگان نیازمند جدی حمایت از سوی بنگاه‌های اقتصادی است و هزینه در امر ورزش سبب رشد انگیزه و نشاط در جامعه می‌شود.

محمد کارگران مدیر امور ورزش شرکت فولاد هرمزگان، گفت: برای نخستین بار مسابقات فوتبال ساحلی کارگران جهان در کشور ایتالیا برگزار و کارگران زحمت‌کش فولاد هرمزگان موفق شدند با اقتدار پرچم کشور را به اهتزاز در بیاورند.

وی با اشاره به اینکه شرکت فولاد هرمزگان طی سال‌های اخیر در بحث حمایت از ورزش کارگری و حرفه‌ای با برنامه‌ریزی ورود کرده است، تاکید کرد: برای بحث کارگری ۱۸ تیم فعال در مجموعه شرکت فولاد هرمزگان فعالیت دارند که در اکثر رشته‌های سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

کارگران با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت کارگران شرکت فولاد هرمزگان در رشته فوتبال، ساحلی توانستیم افتخار بزرگی را رقم بزنیم، اضافه کرد: نگاه مدیریت کلان شرکت نیز، حمایت و ورود جدی در بحث ورزش است و امید می‌رود با این نگاه بتوانیم نشان دهیم که هرمزگان در تمامی میادین یکه‌تاز خواهد بود.

مدیر امور ورزش شرکت فولاد هرمزگان، با اشاره به فعالیت شرکت فولاد هرمزگان در ورزش حرفه‌ای، اذعان کرد: برای رشته فوتبال، در ۱۵ تیم آقایان و بانوان با رده‌های سنی مختلف، در فوتسال و سه تیم برای فوتبال ساحلی به شکل جدی فعالیت می‌کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه تیم فولاد هرمزگان مدعی جدی صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور است، خاطرنشان کرد: به زودی تیم جوانان فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان به عنوان قهرمان ایران راهی مسابقات جهانی پرتغال می‌شود و باید در همین حین، نهایت تشکر و قدردانی از مجموعه مدیریت شرکت فولاد هرمزگان بابت حمایت از ورزش کارگری و حرفه‌ای را به جا آوریم.

لازم به ذکر است که طی برگزاری دقایق آخر این جلسه، با اهدای لوح تقدیر از زحمات کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی کارگران فولاد هرمزگان نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.