پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
فولاد هرمزگان«ما می‌توانیم» را به واقعیت تبدیل می‌کند
25 شهریور 1400 - 9:06
شناسه : 17861
مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید از بخش LF واحد فولادسازی شرکت گفت: باور و دنبال کردن شعار «ما می‌توانیم» یک وظیفه مهم است. لذا در حوزه صنعت نیز می‌توانیم علاوه بر رشد و بالندگی، به این شعار جامه عمل بپوشانیم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در بازدید از بخش LF واحد فولادسازی این شرکت و دیدار با کارکنان این بخش باور و دنبال کردن شعار «ما می‌توانیم» که از جانب رهبر معظم انقلاب عنوان شد را یک وظیفه دانست و اظهار داشت: همانگونه که در حوزه نظامی و موشکی شعار «ما می‌توانیم» محقق و موجب عقب‌نشینی دشمن شده است، در حوزه صنعت نیز می‌توانیم به این رشد و بالندگی برسیم و این شعار را تحقق ببخشیم. لذا به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت ایران، با همدلی و همراهی یکدیگر «ما می‌توانیم» را به یک واقیعت مبدل خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اعتماد و توجه به جوانان و نیروهای متخصص بومی، افزود: همانگونه که در آغاز کار و پیش از این عنوان شد، تحول و توسعه از اهداف اصلی در فولاد هرمزگان است که در دولت مردمی به جد پیگیر آن خواهیم بود. علاوه بر این امیدواریم با برطرف شدن مشکلات قطعی برق و برنامه‌ریزی مدیران، همدلی، همکاری و سعی مضاعف کارکنان، این شرکت شاهد ثبت رکوردهای جدید تولید باشد و بتواند میزان تولید از دست رفته خود را جبران نماید.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پایان همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در رضایتمندی کارکنان، خاطرنشان کرد: در بحث درمان و پزشکی برای همه کارکنان امانی و پیمانی با راه‌اندازی صندوق درمان و بیمه تکمیلی شرایط خوبی ایجاد کردیم. تلاش داریم با انجام طرح‌های توسعه و به ثمر نشستن آن‌ها، اقدامات بیشتری را در جهت تکریم و رضایتمندی کارکنان تلاشگر و متعهد فولاد هرمزگان انجام دهیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.