پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
فولاد هرمزگان در تولید تختال رکورد زد
03 خرداد 1401 - 8:47
شناسه : 28177
مدیرعامل فولاد هرمزگان اعلام کرد: بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت فولاد هرمزگان پس از کسب رکورد کیفی تختال، رشد ۷.۱ درصدی تولید این محصول در دو ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته را تجربه کرد و نشان داد کیفیت و کمیت را توامان پیش می‌برد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروف‌خانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، با تاکید بر تحقق رشد تولید در فولاد هرمزگان، از تولید ۲۹۵ هزار و ۱۹۸ تن تختال در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری خبر داد و اظهار داشت: تولید تختال در شرکت فولاد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۲۷۵ هزار و ۵۸۵ تن بوده، از رشد ۷.۱ درصدی برخوردار شده است.

وی در ادامه بر تعهد فولاد هرمزگان به حمایت کمی و کیفی از تولید داخل تاکید کرد و افزود: فولاد هرمزگان به عنوان یک شرکت مادر برای صنایع زیرمجموعه، وظیفه سنگینی را در تحقق دستور رهبری برای افزایش تولید داخل و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی بر عهده دارد که برای این امر، برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است.

‏مدیرعامل فولاد هرمزگان، گفت: هماهنگی صحیح واحدهای مختلف از طریق کمیته‌های هفت‌گانه استراتژیک، تکیه بر توان شرکت‌های تامین‌کننده داخلی، مدیریت صحیح و جهادی مدیران عالی و میانی شرکت، در کنار تهیه ماده اولیه با کیفیت، انجام پروژه‌های اصلاحی در خط تولید و کاهش توقفات اضطراری و کم کردن پاور آن کوره‌های قوس الکتریکی، افزایش سرعت ریخته‌گری و استفاده بهینه از زمان‌ها برای تولید و آماده‌به‌کاری تجهیزات، پشتیبانی و نیز حمل‌ونقل به موقع و سریع، همه در افزایش تولید نقش داشته‌اند.

معروف‌خانی ارتقای کیفیت تختال‌های تولیدی در فولاد هرمزگان را از استراتژی‌های اصلی این شرکت خواند و بیان کرد: در ماه‌های اسفند و فروردین دو رکورد پیاپی جهت ارتقای کیفیت تختال در فولاد هرمزگان به ثبت رسید.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با تاکید بر اینکه ارتقای کیفیت تختال باعث تولید محصول نهایی با کیفیت در صنایع پایین‌دستی خواهد شد و رضایت جامعه را از کالای ایرانی در پی خواهد داشت. این افزایش کیفیت ضامن بقا در بازارهای جهانی و حفظ مشتریان خارجی و افزایش صادرات بر شمرده شده است.

وی در پایان بر لزوم تامین انرژی تاکید و خاطرنشان کرد: تمامی این برنامه‌ها و پروژه‌ها درون‌سازمانی است؛ به طوری که راه را برای افزایش تولید هموار کرده‌ایم و بخش دیگر که مور اهمیت واقع می‌شود، تامین انرژی است و یاری دستگاه‌های ذی‌ربط برای تامین انرژی و جلوگیری از توقف تولید و خسران صنایع پایین‌دستی از مسئولین مربوطه توقع می‌رود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.