چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
فولاد هرمزگان طلایه‌دار عمل به مسئولیت‌های اجتماعی
10 مهر 1400 - 13:11
شناسه : 18555
مراسم افتتاح پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان هرمزگان با حضور مدیر کل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و سایر مدیران استانی، روز شنبه ۱۰ مهرماه 1400 در محل ورزشگاه کارگران برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سخنرانان مراسم ضمن تاکید بر اسوه قراردادن آیات نورانی قرآن در راه و روش زندگی، و ابراز امیدوراری برای تداوم این گونه برنامه‌های معنوی، از فعالیت‌های فولاد هرمزگان در عرصه فرهنگی استان، پیشگامی فولاد در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و همکاری این شرکت در برگزاری این مسابقات تشکر کردند. همچنین در آیین افتتاحیه، با اهدای لوح از عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان برای حمایت‌های همه‌جانبه از برگزاری مسابقات قرآن تقدیر شد.

گفتنی است، پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان با حمایت فولاد هرمزگان توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه این استان، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد هرمزگان، در حال برگزاری است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.