سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
فولاد هرمزگان پیش‌رو در فعالیت‌های اجتماعی
13 اردیبهشت 1400 - 16:07
شناسه : 11684
مراسم جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور رییس کل دادگستری استان هرمزگان در سالن اجتماعات دادگستری هرمزگان برگزار و از اقدامات فولادهرمزگان در این حوزه تقدیر شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی صالحی رییس کل دادگستری هرمزگان در این مراسم با اشاره به اینکه دادگستری و دستگاه قضایی در بحث حمایت از تولید پیش رو بوده‌اند، اظهار داشت: دادگستری استان هرمزگان آمادگی حمایت همه جانبه از شرکت‌های تولیدی را دارد و بر این باور هستیم که مشکلات این بخش باید در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.

وی ضمن تاکید بر حمایت دستگاه قضا از شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی، افزود: یکی از مشکلات صتایع و شرکت‌ها در حال حاضر قطعی برق است که این موضوع به صورت کتبی به دستگاه‌های متولی ابلاغ و دستگاه قضایی با متخلفین برخورد خواهد کرد.

همکاری فولادهرمزگان با ستاد دیه استان

احمد مرادی‌نژاد رییس ستاد دیه استان هرمزگان با تقدیر و تشکر از مشارکت فولادهرمزگان در جشن گلریزان  و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، گفت: فولاد هرمزگان ضمن همکاری مناسب با ستاد دیه استان از شرکت‌های پیشرو در این حوزه به شمار می‌رود علاوه بر این مساعدت‌های فولاد هرمزگان همواره گره‌گشای مشکلات زندانیان جرائم غیر عمد استان هرمزگان بوده است.

کمک ۱۸ میلیارد ریالی فولادهرمزگان برای آزادسازی زندانیان

عطاالله معروف‌خانی مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان با اشاره به ضرورت حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های تولیدی توسط دستگاه‌های قضایی و اجرایی کشور، اذعان داشت: مشکلات بسیار زیادی در خصوص قطعی برق و گاز متوجه فولادهرمزگان است؛ از این رو شرکت طی سال گذشته به دلیل قطعی برق و توقفات کوره‌ها بیش از ۵٠ میلیارد ریال درچار خسارت شد.

وی با تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته توسط دادگستری استان هرمزگان از واحدهای تولیدی ادامه داد: شرکت فولادهرمزگان از ریاست دادگستری استان هرمزگان تقاضا دارد در این بحث ورود و با توجه به شعار سال که توسط مقام معظمرهبری فرمودند، این مانع‌زدایی‌ها در حوزه تولید انجام شود تا دیگر شاهد قطعی برق و گاز در فولاد هرمزگان و دیگر صنایع نباشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پایان با اشاره به نقش چشمگیر فولاد هرمزگان در فعالیت‌های اجتماعی استان از جمله همکاری با ستاد دیه استان، گفت: شرکت فولاد هرمزگان از سال ١٣٩٢ تاکنون بیش از ١٨ میلیارد ریال به ستاد دیه استان کمک کرده است که با این مبلغ ١١۶ زندانی جرائم غیرعمد آزاد شده‌اند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.