جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
فولاد هرمزگان پیشگام در اعتماد آفرینی جامعه
10 شهریور 1400 - 12:16
شناسه : 16958
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان روز سه‌شنبه در دیدار با فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: این شرکت در جهت تحقق شعارهای رییس جمهور مبنی بر توسعه پیش‌قدم بوده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان در دیدار با فرمانده سپاه امام سجاد (ع) ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت، اظهار داشت: اولویت بنده در فولاد هرمزگان توسعه، افزایش ظرفیت تولید و توجه ویژه به بحث کیفیت محصول است. همچنین تلاش داریم در کنار مباحث تخصصی دغدغه‌های کارکنان شرکت را رفع کرده و کرامت انسانی را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در‌فولاد‌هرمزگان‌ برای اجرای طرح‌های توسعه، افزود: جلساتی با مسئولان منطقه ویژه اقتصادی معدنی و فلزی خلیج‌فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات استان در خصوص تامین زمین و برق مورد نیاز طرح‌های توسعه‌ای این شرکت برگزار شده است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسد تا بتوانیم اجرای این طرح‌ها را آغاز کنیم. بی‌شک منافع ایجاد طرح‌های توسعه متوجه استان و کشور خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان، گفت: در راستای حمایت و تحقق شعارهای رییس جمهور مبنی بر توسعه و افزایش تولید، اشتغال‌زایی و ارزآوری برای کشور، فولادهرمزگان در این مسیر پیش‌قدم بوده تا به این امر سرعت ببخشد و با یاری خداوند و همکاری مسئولان بتوانیم طرح‌های توسعه را در شرکت انجام دهیم.

معروفخانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص بازیابی اعتماد مردم و اعتماد آفرینی در جامعه، بیان کرد: جامعه نیاز به یک حرکت جهادی و انقلابی دارد. لذا تلاش داریم تا در تحقق این مسیر در حوزه صنعت و تولید گام‌های موثری برداریم.

وی شرکت فولادهرمزگان را به عنوان مجموعه‌ای پیشرو در‌مسئولیت‌های اجتماعی نام برد و‌ ادامه داد: فولادهرمزگان‌ همواره توانسته است در حوزه‌های مختلف شامل درمان و پزشکی، اجتماعی و فرهنگی و‌ ورزشی مشارکت بسیار خوبی را با استان داشته باشد و اخیرا نیز در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) ۵۰۰ هزار ماسک را در جهت حفظ سلامتی عزاداران بین هییت‌های مذهبی استان توزیع کرد.

فولادهرمزگان امیدآفرین جامعه

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شرکت فولاد هرمزگان، عنوان کرد: جامعه همواره به دنبال نگاهی اتقلابی است لذا در این راستا کشور به مدیران و تصمیمات انقلابی برای تحقق این هدف نیاز دارد و این نوع فعالیت یک تکلیف برای مردم محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: فعالیت‌های شرکت فولاد هرمزگان باعث امیدآفرینی در جامعه است. لذا از مدیرعامل این مجموعه بزرگ فولادی برای داشتن نگاهی انقلابی و فعالیت‌های صورت گرفته شرکت در همه زمینه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری رضایتمندی و اعتماد آفرینی باید در جامعه دنبال شود؛ چراکه این فرمایشات به عنوان حجت شرعی بر ما واجب است تا از آن تبعیت کرده و فعالیت‌های خود را بر این اساس برنامه‌ریزی نماییم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.