سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
فولاد ۲٫۵ درصد درآمد ارزی کشور را تامین می‌‌کند
15 دی 1400 - 9:49
شناسه : 22665
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان عصر روز سه‌شنبه مورخ ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۰ در نشست کمیته راهبری این شرکت به آسیب‌شناسی شرایط حاکم بر صنعت فولاد پرداخت و نسبت به عواقب جوسازی علیه موجودیت این صنعت هشدار داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، اظهار داشت: در خصوص مصارف برق، گاز و آب اطلاعات واقعی به مردم داده نمی‌شود و این جوسازی باعث ایجاد مشکلاتی در کل زنجیره فولاد کشور شده است.

وی افزود: فولاد نقش کلیدی در توسعه کشور دارد و در حال حاضر این صنعت معادل ۲.۵ درصد کل درآمد ارزی ایران را تامین می‌کند. در همین راستا شرکت فولاد خوزستان در شهر اهواز با هزینه نمودن ماهیانه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بازار این شهر بی‌شک تاثیر بسزایی در اشتغال منطقه مذکور دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، گفت: زمانی که صنعت فولاد کشور می‌تواند ۱۰ میلیون تن مازاد مصرف برای عرضه در بازار جهانی و جذب ارز برای مصارف ضروری ملی داشته باشد پس می‌بایستی آن را مورد حمایت قرار داد و در راستای منویات مقام معظم رهبری موانع تولید را از سر راه صنعت فولاد برداشت.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: برخی بدون هرگونه اخطار قبلی برق و گاز این صنعت را قطع می‌کنند و موجب خسارات قابل توجهی به ساختار تولید می‌شوند؛ مگر می شود به صورت دستوری خط تولید را از مدار خارج نمود و بدون خسارات گسترده آن را به روال قبل بازگرداند؟
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.