چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
قائم مقام مديرعامل فولاد خوزستان با مدیران شرکت ایده‌پردازان دیدار کرد
19 دی 1400 - 9:51
شناسه : 22780
عصر روز شنبه مورخ ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌‌های اجتماعی طی نشستی با رحیم امیدی مدیرعامل، مدیران ارشد و کارکنان شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد دیدار نمود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات،‌ عليرضا مخبر دزفولی قائم مقام مديرعامل در امور ستادی و مسئوليت‌های اجتماعی ضمن بازديد از شركت ايده‌پردازان صنعت فولاد در جمع مديران اين شركت، اظهار داشت: شركت ايده‌پردازان از حيث تعداد نيروی انسانی، تنوع فعاليت‌ها و راهبردی بودن خدمات ارائه شده، شركت منحصر به فردی است.

وی تاثيرپذيری كل كاركنان از خدمات شركت ايده‌پردازان صنعت فولاد، مانند تامين غذای سالم و با كيفيت و اياب و ذهاب را از ديگر نكات قابل اعتنای فعاليت‌های اين شركت دانست و ضمن تقدير از زحمات مديرعامل و مديران اين شركت، افزود: وظيفه شركت‌های تابعه، تبعيت از رويكردهای شركت فولاد خوزستان، تعهد این شرکت نیز حمايت و تسهيل فعاليت‌های هلدينگ فولاد خوزستان است.

گفتنی است، در اين ديدار، گزارش جامعی از فعاليت‌ها، پروژه‌ها و چالش‌های شركت ايده‌پردازان صنعت فولاد ارائه شد و مديران حاضر به ارائه نظرات خود پرداختند. همچنين در پايان اين ديدار جمعی از كاركنان ستادی شركت ايده‌پردازان صنعت فولاد با قائم مقام مديرعامل در امور ستادی و مسئوليت‌های اجتماعی ديدار و درخواست‌های خود را بيان كردند.
لنتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.