سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
قادر به تامین مالی طرح تولید آلومینا از نفلیتن سینیت هستیم
07 خرداد 1401 - 16:25
شناسه : 28441
رییس هیات‌عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، در سایت نفلین سینیت سراب گفت: محدودیتی برای تامین مالی طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب نداریم و آنچه در طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت برای ایمیدرو مهم تلقی شده، سرعت در اجرای آن است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌اله جعفری رییس هیات‌عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، امروز شنبه هفتم خرداد ماه ۱۴۰۱، در نشست با مسئولان استانی و منطقه‌ا‌ی در سایت نفلین سینیت سراب اظهار داشت: قادر به تامین مالی طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت هستیم، اما آنچه در طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت برای ایمیدرو مهم است، سرعت در اجرای آن است.

وی افزود: با توجه به اهمیت طرح برای تامین آلومینا و جلوگیری از خروج ارز، فاصله افتادن در اجرای طرح، می‌تواند خسارت به وجود بیاورد. با این حال، آماده همکاری و برگزاری جلسات مختلف برای جلوگیری از وقفه در طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت هستیم.

رییس هیات‌عامل ایمیدرو با بیان اینکه مسائل مالی طرح تولید نفلین سینیت سراب رفع شده است، گفت: خوشبختانه پیمانکار توانمند در حال اجرای طرح بوده و خوشبختانه زیرساخت‌ها از نظر آب، برق، گاز و جاده دسترسی فراهم است و می‌توان در کمترین زمان ممکن، طرح را تکمیل کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.