سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
قدردانی دکتر روحانی از چادرملو برای حضور در طرح ملی انتقال آب
27 اسفند 1399 - 9:54
شناسه : 9210
رییس جمهور در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت تامین آب خلیج‌فارس و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های انجام شده در اجرای طرح انتقال آب از خلیج‌فارس و دریای عمان به مرکز و منطقه شرق کشور گفت: بدون تردید توسعه و آبادانی ایرانی اسلامی و دستیابی به شکوفایی اقتصادی و توسعه پایدار جز با تلاش مدیران، متخصصان و کارگران سخت کوش و متعهد ایرانی میسر نیست.
ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع رسانی دولت
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، دو قطعه خطوط انتقال آب خلیج‌فارس از سیرجان به مجتمع مس سرچشمه و سپس اردکان یزد که مجموع به طول ۵۲۰ کیلومتر با ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است. همچنین آغاز عملیات اجرایی خط سوم انتقال آب خلیج‌فارس به اصفهان و خط دوم به مشهد و همچنین خط انتقال آب دریای عمان به زاهدان در قالب طرح عظیم ملی انتقال آب شیرین شده خلیج‌فارس و دریای عمان به استان‌های هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان‌های جنوبی و رضوی و سیستان و بلوچستان، روز دوشنبه با فرمان رییس جمهور آغاز شد.

لازم به توضیح است برای اجرای خطوط انتقال آب به اصفهان، مشهد و سیستان و بلوچستان که در مجموع ۳ هزار و ۲۸۰ کیلومتر طول خواهند داشت، ۱۲۱ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. این پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای برای ۵۴ هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.