دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
قرمزپوشی تابلوی اعلان بورس
16 خرداد 1401 - 14:19
شناسه : 28689
ادامه روند نزولی در بازار سرمایه و سقوط ۲۷ هزار واحدی شاخص کل، باعث شد این شاخص به مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نزدیک شود.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۱۶ خرداد ماه، با ۲۷ هزار و ۶۴۷ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد ایستاد و شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۹ هزار و ۶۵۰ واحد کاهش یافت و رقم ۴۲۰ هزار و ۶ هزار واحد را ثبت کرد. در این بازار ۴۸۳ هزار معامله به ارزش ۴۶ هزار و ۲۳۶ میلیارد ریال انجام شد.

شاخص‌های «فولادمبارکه اصفهان»، «پالایش نفت اصفهان»، «پتروشیمی نوری»، «پالایش نفت بندرعباس»، «پتروشیمی پردیس» و «سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل، «فجر انرژی خلیج‌فارس»، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز ۳۶۵ هزار واحد کاهش یافت و تا رقم ۲۰ هزار و ۸۵۳ واحد نزول کرد. در این بازار ۳۱۷ هزار معامله به ارزش یک هزار و ۵۰۳ میلیارد ریال انجام شد.

لازم به ذکر است که شاخص‌های «پلیمر آریاساسول»، «پتروشیمی زاگرس»، «آهن و فولاد غدیر ایرانیان»، «پتروشیمی تندگویان»، «صنعتی مینو»، «سرمایه‌گذاری صبا تامین» و «داروسازی دانا» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.