جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
قرمزپوشی تابلوی بورس
02 خرداد 1401 - 13:47
شناسه : 28126
شاخص‌های بازار سرمایه امروز دوشنبه دوم خرداد ماه 1401، روند نزولی از خود به نمایش گذاشتند و شاخص کل بورس بیش از ۲۵ هزار واحد افت را به ثبت رساند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱، با ۲۵ هزار و ۱۰ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۵۵۷ هزار واحد کاهش پیدا کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز هشت هزار و ۷۳۲ واحد افت کرد و در رقم ۴۳۲ هزار و ۷۷۳ واحد ایستاد. در این بازار ۶۲۵ هزار معامله به ارزش ۶۲ هزار و ۲۵ میلیارد ریال انجام شد.

شاخص‌های «شرکت معدنی و صنعتی چادرملو»، «سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی»، «شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر»، «فولادمبارکه اصفهان»، «گسترش نفت و گاز پارسیان»، «ایران‌خودرو» و «پالایش نفت تهران» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس داشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۲۴۳ واحد کاهش در رقم ۲۱ هزار و ۳۱۷ واحد ایستاد و در این بازار ۴۵۵ هزار معامله به ارزش یک هزار و ۵۴۸ میلیارد ریال انجام شد.

«فولاد هرمزگان جنوب»، «سرمایه‌گذاری صبا تامین»، «پلیمر آریاساسول»، «پتروشیمی تندگویان»، «صنعتی مینو» و «فرابورس ایران» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل، «سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات»، بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل فرابورس داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.