جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
قطعی برق کابوس اصلی صنایع
26 تیر 1400 - 12:37
شناسه : 15162
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان مطرح کرد؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در صورت نیاز به قطع برق صنایع لازم است برنامه زمان‌بندی خاموشی تدوین و در اختیار آن‌ها قرار گیرد تا از بروز مشکلات بعدی برای این واحدها جلوگیری شود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مهدی حسینی‌نژاد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، اظهار داشت: ضروری است در بسیاری از بخش‌ها با نگاهی استانی برای حل مشکلات موجود در استان تدبیر و برنامه‌ریزی صورت گیرد.  در این راستا قطع ناگهانی برق صنایع در استان با ایجاد چالش در روند تولید واحدهای صنعتی و با تاثیرگذاری در زنجیره‌های تولید، آینده بازار محصولات تولیدی این واحدها را با چالش مواجه می‌کند.

وی ضمن اشاره به اینکه با ایجاد چالش در بازار محصولات تولیدی صنایع، دستگاه‌های متعددی برای حل مشکلات این بخش وارد می‌شوند، افزود: چندین سال تلاش شد در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از واردات جلوگیری و از تولید داخلی حمایت شود. لذا برای تحقق این امر ضروری است زیرساخت‌های مورد نظر را به شکلی ایجاد کنیم که زنجیره تولید دچار مشکل نشود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با تاکید بر اینکه بسیاری از صنایع استان کرمان در حوزه تولید برق ورود کرده‌اند و در این راستا دو هزار مگاوات برق با حمایت صنایع استان کرمان تولید می‌شود، گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه صنعت در کرمان ضروری است پیش‌بینی‌های لازم برای تامین انرژی مورد نیاز صنایع استان در سال‌های آینده انجام شود.

حسینی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: اگر به صورت واحد به موضوعات نگاه و برنامه‌ریزی شود، از ایجاد چالش‌های بعدی جلوگیری خواهیم کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.