سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
قطعی یک روزه و ۱۱ ساعته برای شبکه برق صنعتی
23 خرداد 1401 - 16:09
شناسه : 28963
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس به نقل از وزیر نیرو گفت: مدیریت لازم برای کاهش خاموشی‌ها صورت گرفته و برق صنعتی فقط یک بار در هفته و به‌مدت ۱۱ ساعت قطع خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، روح‌الله عباس‌پور سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزییات جلسه این کمیسیون در روز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۱، با بیان اینکه این نشست موضوع علت قطعی برق صنایع کشور را مورد بررسی قرار داد، اظهار داشت: بر اساس بیانات وزیر نیرو، اکنون در حال مدیریت مصرف برق چهار حوزه ادارات، خانه‌ها، کشاورزی و صنعت هستیم، که با تغییر ساعت کار ادارات، همه تلاش‌ها در این جهت انجام شده تا موضوع مدیریت مصرف برق در دستورکار قرار گیرد.

وی درباره قطعی برق در صنایع نیز افزود: شبکه‌های واحدهای صنعتی یک روز در هفته از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب خاموشی خواهند داشت، اما از ساعت پنج صبح تا ۱۱ صبح می‌توانند به فعالیت بپردازند. مطابق توضیحات ارائه شده در جلسه، ممکن است کارکرد برخی صنایع بزرگ برای یک ماه به صفر برسد که مدیریت شده در این مدت اورهال صنایع انجام گیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در پایان خاطرنشان کرد: شرایط فعلی به دلیل حسن مدیریت این وزارتخانه نسبت به سال گذشته، بهتر شده است؛ چراکه طی سال گذشته مردم باید قطعی برق ۴ ساعته را تحمل می‌کردند. همچنین در تشریح دومین دستور کار کمیسیون صنایع و معادن، بررسی طرح مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی اعاده شده از شورای نگهبان با حضور نماینده این شورا به زودی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.