پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
قیمت آلومینیوم در بورس کاهش یافت
30 بهمن 1401 - 15:41
شناسه : 33512
نگاهی بر فلز آلومینیوم در بورس فلزات لندن طی هفته گذشته مهم‌ترن عامل در کاهش بی‌رویه قیمت آلومینیوم، افزایش بی‌سابقه‌ی موجودی آلومینیوم در بورس فلزات لندن می باشد که موجب کاهش چشم‌انداز قیمت آلومینیوم شده است.
ارسال توسط : منبع : باشگاه آلومینیوم
پ
پ

به‌ گزارش فلزات نیوز، بورس فلزات لندن در تاریخ دوشنبه ۲۴ بهمن (۱۳ فوریه) درحالی کار خود را آغاز کرد که قیمت فروش نقدی آلومینیوم در بورس فلزات لندن ۲۳۸۱ دلار و ۵۰ سنت اعلام شد.

همچنین بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۸ بهمن‌ماه، با فروش یک‌ماهه آلومینیوم به قیمت ۲۳۶۰ دلار (تن) به کار خود پایان داد.

قیمت آلومینیوم در روز پایان کار خود یعنی جمعه ۲۸  بهمن‌ماه به ۲۳۳۴ دلار و ۵۰ سنت کاهش یافت که کمترین مقدار فروش نقدی این فلز طی ۵ ماه گذشته بوده است.

فروش سه‌ماهه آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز پایان کار بورس از ۲۴۴۰ دلار و ۵۰ سنت به ۲۳۸۷ دلار و ۵۰ سنت کاهش یافت.

همزمان موجودی فلز آلومینیوم در بورس فلزات لندن با ۱۰۵۰۲۵ تن افزایش نسبت به هفته قبل از آن، به ۵۹۱۹۵۰ تن افزایش یافت که از این میزان، ۴۵۱۸۷۵ تن معامله نقدی و ۱۴۰۰۷۵ تن معامله فسخ‌شده بوده است.

براساس این گزارش، مهم‌ترن عامل در کاهش بی‌رویه قیمت آلومینیوم، افزایش بی‌سابقه‌ی موجودی آلومینیوم در بورس فلزات لندن بوده که موجب کاهش چشم‌انداز قیمت آلومینیوم شده است.

بر همین اساس، متال‌بولتن چشم‌انداز قیمت آلومینیوم خود را تغییر داده و معتقد است که قیمت آلومینیوم تا سه‌ماهه پایانی ۲۰۲۳ به ۲۳۹۵ دلار (تن) و تا سه‌ماهه پایانی ۲۰۲۴ به ۲۳۳۲ دلار (تن) خواهد رسید.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.