چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
قیمت مس کمی افزایش یافت
11 اسفند 1400 - 13:52
شناسه : 25268
براساس گزارش‌های منتشر شده، روز سه‌شنبه 10 اسفندماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، دو دلار افزایش یافت و به 9 هزار و 976 دلار رسید.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۹ اسفند ماه، دو دلار نسبت به روز معاملاتی پیشین افزایش یافت و نسبت به هفته گذشته ۰٫۴ درصد افت را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۹۷۶ دلار رسید. قیمت مس در روز دو‌شنبه ۹ اسفندماه، ۹ هزار و ۹۷۴ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات سه‌شنبه ۱۰ اسفند ماه، هیچ تغییری نسبت به روز و هفته معاملاتی گذشته خود نداشت. روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۰ اسفند ماه، با کاهش ۱۵۰ تنی، از ۷۳ هزار و ۲۵ تن به ۷۲ هزار و ۸۷۵ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه ۱۰ اسفند ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط بکواردیش به سر می‌برد. همچنین اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با منفی ۲۸ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه ۹ اسفندماه با افزایش یک دلار بر تن همراه بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.