دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
لزوم ایجاد مدیریت واحد در منطقه معدنی سنگان
27 دی 1400 - 9:06
شناسه : 23153
رییس هیات عامل ایمیدرو در نشستی با استاندار خراسان رضوی بر مدیریت واحد در منطقه سنگان به منظور راهبری برنامه‌ها، تاکید کرد و گفت: مدیریت واحد در منطقه معدنی سنگان، تحقق اهداف توسعه‌ای را سرعت خواهد بخشید.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو، اظهار داشت: تدوین طرح جامع سنگان از برنامه‌های این مجتمع با راهبری ایمیدرو در این منطقه معدنی است و حمایت استانداری و مدیران سازمان‌های مختلف استان، می‌تواند تحقق اهداف در این محدوده پرپتانسیل را سرعت بخشد.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت در سنگان، افزود: تامین آب و برق پایدار در سنگان مورد توجه است و اعتقاد داریم به فراخور تکمیل و توسعه پروژه‌ها، زیرساخت‌ها نیز باید توسعه یابد.

رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به بسترسازی و تسهیل در استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی در سنگان، گفت: حمایت‌های منطقه‌ای موجب خواهد شد تا بیش از پیش از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده کرده و به عنوان دولت نقش نظارتی خود را به خوبی ایفا کنیم.

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در سنگان

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی ضمن قدردانی و حمایت از اقدامات توسعه‌ای ایمیدرو در منطقه سنگان، بیان کرد: به مدیریت واحد در سنگان اعتقاد داریم. لذا فاصله گرفتن از تصدی‌گری دولت در امور صنایع مختلف به نفع کشور است و باید از پتانسیل بخش خصوصی بیشتر بهره برد.

وی در پایان با بیان اینکه دولت باید زمینه‌ساز توسعه و ناظر امور در بخش تولید باشد، خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت‌ها در سنگان به ویژه در حوزه برق و آب باید گسترش یابد و استانداری حمایت لازم را در همه ابعاد خواهد کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.