دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
لزوم تسریع توسعه صنایع فراوری معادن خراسان جنوبی
01 تیر 1401 - 20:06
شناسه : 29381
استاندار خراسان جنوبی گفت: توسعه صنایع فراوری معدنی به منظور جلوگیری از خام‌فروشی، به طور ویژه در دستور کار مسئولان استان قرار گرفته است و مراحل اجرایی شدن آن نیز به دقت دنبال می‌شود.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، جواد قناعت استاندار حراسان جنوبی، در دیدار با مدیرعامل یکی از هلدینگ‌های صنعتی استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: هلدینگ خوارزمی، ظرفیت لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان را دارا بوده و این انتظار می‌رود که با توجه به ظرفیت‌های موجود، سرمایه‌گذاری‌ها در راستای توسعه معدن شادان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های یکی از شرکت‌های وابسته به این هلدینگ، افزود: فعالیت این شرکت منجر به بهره‌برداری مطلوب از یک معدن طلا در استان شده و قابل تقدیر است. پیشنهادی که به این هلدینگ می‌شود، این است که سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه صنایع معدنی و فرآوری محصولات معدنی استان و همچنین ایجاد زیرساخت‌های مرتبط با صنایع را در دستور کار خود قرار بدهد.

قناعت در پایان با اشاره به ظرفیت‌های منحصربه‌فرد استان در حوزه‌ معدنی، خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع فعالیتی در شرکت‌های وابسته به این هلدینگ، این آمادگی وجود دارد که شرایط را برای ورود به بهره‌برداری از ظرفیت‌های مختلف استان آماده کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.