سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
لزوم تعریف طرح توسعه واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان
11 آذر 1400 - 11:01
شناسه : 21250
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه راحت‌تر از جذب سرمایه‌گذاری بزرگ‌تر کردن واحدهای تولیدی موجود است، گفت: طرح توسعه واحدهای تولیدی استان باید تعریف شود.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری مهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست توسعه شهری شهر زاهدان، اظهار داشت: در مورد موضوعات توسعه شهری اگر بخواهیم الگوی موفق را به هم استانی‌هایمان ارائه دهیم باید زاهدان را حداقل شهری خوب به لحاظ همه شاخص‌های شهری، توسعه اجتماعی، فرهنگی و رفاه زندگی معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ابتدا باید مرکز سیستان و بلوچستان (زاهدان) را تغییر و سامان دهیم بعد انتظار داشته باشیم بقیه استان به تبعیت از آن اتفاقاتی داشته باشند، افزود: فضای سبزی که در محوطه پارک علم و فناوری زاهدان وجود دارد به عنوان الگوست.

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: در هر جایی از استان باید الگوهای مناسبی که در هر حوزه دفع پسماند، معماری ساختمان، نحوه تردد ماشین‌ها و جایگاه سوخت وجود دارد ابتدا شناسایی و به سایر نقاط معرفی کنیم و باید بتوانیم الگویی ملموس از موفقیت کارآمدی نظام را به مردم نشان و ارائه دهیم.

مدرس خیابانی در پایان با اشاره به اینکه ساخت مسکن ۱۲۰ رشته را همراه با خود راه‌اندازی می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز راحت‌ترین کار برای ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان نه صنعت و نه معدن بوده، بلکه بهترین کار یکی مرز و دیگری طرح جهش تولید مسکن است. لذا هر چیزی حتی امور جزئی باید از جنس پروژه تعریف شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.