چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
لزوم توسعه تولید فولاد کیفی در کشور
01 اسفند 1400 - 12:48
شناسه : 24867
مدیر توسعه و تکنولوژی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: تولید فولادهای آلیاژی و کیفی ارزش افزوده زیادی دارد و در این حوزه باید تولید خود را توسعه دهیم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بزرگمهر غفرانی مدیر توسعه و تکنولوژی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد کشور، اظهار داشت: بی‌شک تولید فولاد کیفی درآمدهای زیادی را نصیب کشور می‌کند و باید تلاش کنیم در این حوزه تولید خود را بیش از پیش توسعه دهیم. لذا در این همایش صحبت از توسعه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری است در حالی که ما باید در صنعت فولاد کیفی تلاش خود را بیشتر کنیم تا ارزش افزوده زیادی نصیب کشور شود.

وی افزود: برنامه کشور برای افق ۱۴۰۴، تولید سالانه ۵۵ میلیون تن سنگ‌آهن است، اما متاسفانه در این افق آمادگی لازم را برای تولید این مقدار را نداریم. لذا در حال حاضر تولید سنگ‌آهن در کشور به ۳۵ میلیون تن رسیده است، اما مشکلات در این بخش سبب شده که شرایط مناسبی را نداشته باشیم.

مدیر توسعه و تکنولوژی شرکت معدنی و صنعتی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم باید تولید سنگ‌آهن را در همین میزان ۳۵ میلیون تن در سال نگه داریم تا بتوانیم علاوه بر این در حوزه تولید محصولات فولاد کیفی در جهان توانمندی‌های خود را نشان دهیم.

گفتنی است، همایش فرصت‌های سرمایه‌‌گذاری در صنعت فولاد کشور با حضور کارشناسان، مدیران و متخصصان صنعت فولاد و ذخایر معدنی کشور روز یکم اسفند ماه سال جاری در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.