چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
لزوم توسعه زیرساخت‌ها در طرح جامع سنگان
26 دی 1400 - 12:28
شناسه : 23113
رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه طرح جامع سنگان جزو اولویت‌هایی است که باید در این منطقه تدوین و عملیاتی شود، گفت: نحوه استقرار کارخانه‌ها، تامین مواد اولیه برای سرمایه‌گذاران و توسعه زیرساخت‌ها، باید از راهبردهای اصلی طرح جامع سنگان باشد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو در نشست پایش اقدامات و برنامه‌ها این مجتمع، اظهار داشت: انسجام و هماهنگی بین سرمایه‌گذاران مستقر در منطقه سنگان یک ضرورت است؛ چراکه نبود مدیریت واحد، تحقق اهداف را دچار مشکل خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه جلسات هماهنگی و مشارکتی بین سرمایه‌گذاران در قالب شورای راهبردی سنگان به طور منظم برگزار شود، افزود: در این راستا تدوین یک نقشه راه در قالب طرح جامع سنگان، کمک می‌کند تا ذی‌نفعان این منطقه، جزیره‌ای عمل نکنند.

توسعه زیرساخت و تسریع در ابلاغ قرارداد تخصیص آب از دشت زوزن

رییس هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها در منطقه سنگان، گفت: تامین آب و برق پایدار در سنگان در شمار برنامه‌ها است. در اجرای پروژه بزرگ انتقال آب از دریا، منطقه معدنی خواف سنگان نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

جعفری با بیان اینکه مدیران معدن و صنایع معدنی هرچه زودتر قرارداد انتقال آب از دشت زوزن را به ثبت برسانند، بیان کرد: مدت بسیاری است که تخصیص آب از دشت زوزن، بلاتکلیف مانده و باید در جهت تسریع اجرای عملیات انتقال آب برای صنایع معدنی سنگان گام برداشت. ایمیدرو با همراهی مجتمع سنگان زمینه تحقق این هدف را سرعت خواهد بخشید.

وی با اشاره به اهمیت پویایی آموزش در شرکت‌های معدن و صنایع معدنی، ادامه داد: آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی باید از راهبردهای مجتمع سنگان و دیگر شرکت‌ها باشد. نیروی انسانی متخصص سرمایه اصلی سازمانی است و ایمیدرو با اختصاص بودجه مناسب به حوزه آموزش و پژوهش، ارتقای سطح دانش و مهارت نیروی انسانی را در شمار برنامه‌ها قرار داده است.

تسریع در تکمیل پروژه‌های سنگان

رییس هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر سرعت بخشیدن در تکمیل پروژه‌های منطقه سنگان، اعلام کرد: در راستای تکمیل پروژه‌های این منطقه، باید تامین زیرساخت‌ها تسریع یابد. احداث و تعمیر و بهسازی جاده‌های سنگان از دیگر برنامه‌های سرمایه‌گذاران باشد و در این زمینه واحدهای خصوصی نیز باید مشارکت داشته باشند.

جعفری در پایان با تاکید بر ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی توسط شرکت‌های مستقر در سنگان، خاطرنشان کرد: شرکت‌ها کمک‌رسانی به مسائل اجتماعی منطقه را در دستور کار دارند و بخشی از سود فروش خود را به این امر اختصاص داده‌اند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.